شیوه خرید بلیت دیدارهای جام جهانی، فروش بلیت به وسیله آژانس ها غیرقانونی است

به گزارش علی آباد جدید، فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه ای با اعلام نحوه دریافت بلیت دیدارهای جام جهانی گفت: هرگونه ادعای تهیه و فروش بلیت مسابقات ایران در جام جهانی از آژانس ها و تورهای مسافرتی وهمچنین تبلیغات در این خصوص غیرمجاز و غیرقانونی است.

شیوه خرید بلیت دیدارهای جام جهانی، فروش بلیت به وسیله آژانس ها غیرقانونی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای نحوه خرید بلیت دیدارهای جام جهانی 2022 قطر را به توضیح زیر خاطرنشان کرد: طرفداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران تنها می توانند به وسیله سایت فدراسیون جهانی فوتبال بعلاوه سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال بلیت مسابقات تیم ملی در جام جهانی را خریداری نمایند.

پیرو مشاهده بعضی اقدامات بعلاوه آگهی های تبلیغاتی پیرامون فروش بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 ضروری است مواردی به اطلاع عموم طرفداران فوتبال و حامیان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران رسانده شود.

فروش بلیت مسابقات جام جهانی 2022 به وسیله سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال شروع شده و همچنان ادامه دارد و با توجه به تکمیل ظرفیت بلیت مسابقات تیم ملی ایران در مرحله گروهی این رقابت ها، سایت فیفا نسبت به انجام قرعه کشی و اختصاص بلیت به برندگان قرعه کشی از بین داوطلبانی که ثبت نام کرده اند اقدام خواهد نمود.

بعلاوه فدراسیون فوتبال با توجه به اختصاص سهمیه ویژه فیفا به زودی نسبت به ثبت نام از علاقمندان در این بخش اقدام خواهد نمود و ظرفیت محدود بلیت های موجود در اختیار این فدراسیون نیز با انجام قرعه کشی به برندگان فروخته خواهد شد.

بر این اساس هرگونه ادعای تهیه و فروش بلیت مسابقات ایران در جام جهانی از سایر مراکز خصوصا آژانس ها و تورهای مسافرتی بعلاوه تبلیغات در این خصوص غیرمجاز وغیرقانونی بوده و مسئولیت ناشی از آن متوجه عاملین خواهد بود.

بدینوسیله از کلیه علاقمندان و دوستداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران درخواست می شود از پرداخت هرگونه وجه تحت عنوان خرید بلیت مسابقات ایران در جام جهانی از مراکز غیر مجاز اکیدا خودداری فرمایند چرا که بلیت فروشی سایت فیفا بعلاوه ثبت نام بهه منظور خرید سهمیه بلیت فدراسیون فوتبال بر اساس اطلاعات شخصی کاربران صورت می پذیرد و امکان خرید و فروش و انتقال بلیت به افراد دیگر وجود نخواهد داشت.

در مورد نحوه ثبت نام جهت حضور در قرعه کشی خرید بلیت سهمیه فدراسیون فوتبال ایران اطلاع رسانی لازم به وسیله سایت رسمی فدراسیون صورت می پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2173

به "شیوه خرید بلیت دیدارهای جام جهانی، فروش بلیت به وسیله آژانس ها غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه خرید بلیت دیدارهای جام جهانی، فروش بلیت به وسیله آژانس ها غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید