نگران آمادگی شاگردانم هستم اما کاری از دستم بر نمی آید

به گزارش علی آباد جدید، حمیده ایرانمنش در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر اینکه هنوز شرایط برای بازگشت به اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان مهیا نشده، گفت: تقریبا هر دو روز یکبار پیگیر برنامه تیم ملی از فدراسیون هستم و اینکه می توانیم شروع به کار داشته باشیم یا نه اما تا به امروز هر بار با پاسخ منفی روبرو شده ام.

نگران آمادگی شاگردانم هستم اما کاری از دستم بر نمی آید

وی توضیح داد: خیلی مهم نیست که حتما در تهران و در محل آموزشگاه اردوی تیم ملی را از سر بگیریم. فقط می خواهم در یک شهر بی خطر یا کم خطر، محلی برای تمرین در اختیار داشته باشیم تا بتوانم اردوی بازیکنانم را برگزار کنم اما هنوز مجوز لازم صادر نشده است. البته سلامتی بازیکنان مهمترین اولویت است اما اینکه نسبت به آینده و برنامه های مان هم مبهم هستیم، اصلا خوب نیست.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با تاکید بر اینکه فدراسیون دنیای هم تا چندماه آینده هیچ رویداد مصوبی ندارد، یادآور شد: در کل هیچ رویدادی در سطح آسیا و دنیا در پیش نیست، احتمالا به همین دلیل هنوز مجوزی برای شروع به کار فعالیت های ورزشی صادر نشده و ظاهرا عجله ای هم برای آن نیست. البته فدراسیون دنیای تنیس روی میز اعلام نموده که به احتمال زیاد از دو ماه پایانی امسال میلادی برگزاری پروتورهای دنیا و مسابقات مختلف را از سر می گیرد.

ایرانمنش گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم زودتر وارد اردو شویم. تاکید می کنم که سلامتی بازیکنان و اینکه در شرایط کرونا از هر خطری در امان باشند، اهمیت زیادی دارد اما اینکه آنها در اوج آمادگی مجبور به کنار گذاشتن تمرینات شدند، الان از شرایط ایده آل دور هستند و من هم به عنوان سرمربی کاری از دستم بر نمی آید، خیلی آزاردهنده است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان به صورت انفرادی در شهرهای محل سکونت شان پیگیر تمرینات خود هستند، اضافه نمود: تنها کاری که می توانم انجام بدهم و پیگیر آن هم هستم، این است که تمرینات شان را به صورت مجازی زیر نظر داشته باشم.

ایرانمنش که راهنمایی تیم شهر بابک را در پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز بانوان بر عهده داشت در پاسخ به این پرسش که برگزاری پلی آف لیگ برتر در این شرایط نمی توانست یاری حال مربیان و بازیکنان باشد؟، گفت: من خودم از افرادی بودم که خیلی متقاضی ادامه لیگ نبودم چون هزینه ها واقعا بالا بود در حالیکه مسئولان باشگاه ها قادر به تامین آن نبودند و از طرفی اسپانسر هم نداشتیم. البته سرمربیان سه تیم دیگر پلی آف هم نظر من را داشتند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان توضیح داد: من برای برگزاری هر دورِ لیگ برتر یک اردوی 10 روز برای بازیکنان پیش بینی می کردم. علاوه بر این تیم باید برای برگزاری دیدارهایش از کرمان به تهران سفر می کرد. به خاطر شرایط کرونا انجام تست به منظور اطمینان از سلامتی هم که واجب بود. همه اینها هزینه های سنگینی روی دوش باشگاه می گذاشت به خصوص که مصوب شده بود بازیکنان در طول اردو و حضور در خوابگاه، به خاطر حفظ سلامت شان در اتاق های تک نفره مستقر شوند.

ایرانمنش گفت: شرایط ورزش در بخش بانوان با بخش مردان کاملا متفاوت است. این هزینه ها برای بخش مردان هم است اما این بخش به خاطر استقبال اسپانسر کمتر با مشکل روبرو می گردد. به خاطر نبود اسپانسر و هزینه های بالا، چاره ای جز لغو پلی آف لیگ برتر نبود. فقط امیدوارم هرچه زودتر شرایط برای تمرین و اردو مهیا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1202

به "نگران آمادگی شاگردانم هستم اما کاری از دستم بر نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران آمادگی شاگردانم هستم اما کاری از دستم بر نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید