سارق گردنبند دایی، سارقان پایتخت را بیچاره کرد!

به گزارش علی آباد جدید، دو دزد گردنبند اسطوره فوتبال ایران موج جدیدی از اخبار پیرامون سرقت های خیابانی به وجود آوردند.

سارق گردنبند دایی، سارقان پایتخت را بیچاره کرد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی دایی چهره سرشناس فوتبال ایران عصر چهارشنبه گذشته مقابل دفتر کارش در خیابان آصف، محله زعفرانیه با یک اتفاق تلخ روبرو شد. دو سارق در حالی که نورا دختر دایی همراهش بود به این چهره سرشناس فوتبال کشورمان حمله نموده و گردنبند گرانقیمت و 80 میلیون تومانی او را به سرقت بردند.

از عصر همان روز پلیس آگاهی تهران با تشکیل پرونده به دنبال شناسایی و دستگیری سارقان گردنبند دایی برآمد. با توجه به حجم بالای بازنشر خبر سرقت از دایی آن هم با زورگیری و استفاده از چاقو، حالا جدیت پلیس برای به دام انداختن سارقان چند برابر بیشتر شده و آنها قول داده اند در سریع ترین زمان ممکن سارق گردنبند دایی را پیدا نمایند.

نکته مهم ماجرا اینجاست که دو سارق گردنبند از جمله سارقان ناشی تهران بودند که با سرقت از علی دایی باعث حساسیت ویژه رسانه ها، شهروندان در فضای مجازی و البته پلیس آگاهی تهران شدند. آنها نه تنها خود را در معرض شدیدترین خطر ممکن کردند بلکه برای سایر سارقان تهران نیز دردسر بزرگی ساختند(!) زیرا از این پس به خاطر حجم اخبار منتشر شده علیه سارقان گردنبند دایی، همه سارقان تهران امنیت خود را از دست داده اند و هر لحظه باید منتظر خبر دستگیری همه آنها باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1394

به "سارق گردنبند دایی، سارقان پایتخت را بیچاره کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارق گردنبند دایی، سارقان پایتخت را بیچاره کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید