دور نخست مسابقات هوابرد برگزار گردید، چین، قزاقستان و روسیه اول تا سوم شدند

به گزارش علی آباد جدید، دور نخست مسابقات هوابرد از مسابقات نظامی روسیه، برگزار گردید و تیم های چین، قزاقستان و روسیه اول تا سوم شدند.

دور نخست مسابقات هوابرد برگزار گردید، چین، قزاقستان و روسیه اول تا سوم شدند

با ما همراه باشید و با قیمت تورهای مسافرتی چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرنگاران، امروز اولین مرحله از مسابقات بین المللی نظامی روسیه شروع شد و مسابقات رشته دسته هوابرد (Airborne platoon) در نزدیکی منطقه نوورسیسکی برگزار گردید.

در این رشته، نیروهای نظامی تیم های روسیه، قزاقستان، چین، بلاروس، ایران، مصر و ونزوئلا شرکت کردند و شرکت کنندگان، ابتدا با پرش از بالگردهای میل 8، مسابقه را شروع نموده و سپس مسافت 10 کیلومتری را دویدند.

کلنل گنادی یاگودین دستیار فرمانده هوابرد در تمرینات بدنی مسابقات هوابرد نظامی روسیه، در خاتمه دور نخست این رشته گفت: تیم های چین، قزاقستان و روسیه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

یاگودین همچنین گفته است که، نیروهای روسیه با دویدن مسافت 10 کیلومتری در 46 دقیقه و 19 ثانیه، به رکورد جدیدی در این مسابقات دست یافته اند.

نیروهای تیم چین

منبع: تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 833

به "دور نخست مسابقات هوابرد برگزار گردید، چین، قزاقستان و روسیه اول تا سوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور نخست مسابقات هوابرد برگزار گردید، چین، قزاقستان و روسیه اول تا سوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید