رئال مادرید - لیورپول، قرمزها به دنبال جبران فینال 2018

به گزارش علی آباد جدید، لیورپول امیدوار است انتقام شکست فینال 2018 لیگ قهرمانان را از رئال مادرید و زیدان بگیرد.

رئال مادرید - لیورپول، قرمزها به دنبال جبران فینال 2018

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری 2 دیدار شروع می شود که در حساس ترین بازی رئال مادرید در خانه میزبان لیورپول است. این دیدار در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار می شود.

آخرین بار دو تیم در سال 2018 در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان رفتند که رئال مادرید توانست 3 بر یک برنده شود و جام قهرمانی را به دست بیاورد. این سومین قهرمانی پیاپی زیدان در لیگ قهرمانان بود و باعث شد او به رکورد سه قهرمانی کارلو آنچلوتی در تاریخ این رقابت ها دست یابد و پرافتخارترین مربی این رقابت ها لقب گیرد.

اتفاقات آن دیدار هنوز در ذهن هواداران لیورپول باقی مانده است. مصدومیت محمد صلاح روی حرکت سرخیو راموس باعث عصبانیت هواداران انگلیسی از این مدافع شد و اشتباهات بزرگ کاریوس، دروازه بان لیورپول نیز ناراحتی هواداران این تیم را دو چندان کرد. حالا تیم یورگن کلوپ می تواند انتقام آن شکست بزرگ را از زیدان بگیرد. هر دو تیم در شرایط خوبی پای به این بازی می گذارند. لیورپول توانست آرسنال را در زمین خود با 3 گل شکست دهد و رئال مادرید نیز ایبار را از پیش رو برداشت.

مادریدی ها تنها تیم اسپانیایی حاضر در بین 8 تیم سرانجامی لیگ قهرمانان هستند.

یورگن کلوپ متخصص پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و باید دید این بار نیز تیم او قادر به حذف رئال مادرید خواهد بود یا خیر.

در دیگر دیدار منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد در خانه پذیرای بوروسیادورتموند است که این روزها شرایط خوبی ندارد و ممکن است حتی سهمیه لیگ قهرمانان را نیز کسب نکند. این دو تیم در فصل 13-2012 برابر هم به میدان رفتند که در اتحاد بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید و در آلمان تیم دورتموند با یک گل صاحب رجحان شد.

10 برد و یک تساوی حاصل 11 تقابل اخیر منچسترسیتی برابر حریفان آلمانی در لیگ قهرمانان بوده است. تیم پپ گواردیولا در هر 4 جام در این فصل مدعی قهرمانی است و شرایط بسیار خوبی دارد و این هفته نیز توانست لسترسیتی را در خانه خود با 2 گل شکست دهد. این در حالی است که دورتموند برابر اینتراخت باخت تا شرایط این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سخت شود.

برنامه بازی ها

سه شنبه 17 فروردین، 23:30

رئال مادرید - لیورپول

منچسترسیتی - بوروسیادورتموند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1687

به "رئال مادرید - لیورپول، قرمزها به دنبال جبران فینال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید - لیورپول، قرمزها به دنبال جبران فینال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید