رونمایی از 10 محصول فناورانه در آذربایجان غربی

به گزارش علی آباد جدید، 10 محصول فناورانه فراوری شده توسط واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی امروز رونمایی شد.

رونمایی از 10 محصول فناورانه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری در حاشیه رونمایی از 10 محصول برتر شرکت های عضو پارک وعلم وفناوری آذربایجان غربی اظهار کرد: پارک علم وفناوری آذربایجان غربی جز پارک های نوپای کشور است و درسال های اخیر رشد خوبی داشته و قطعا با سیاست های حمایتی توسط وزارت علوم در آینده شاهد پیشرفت بیشتر این پارک خواهیم بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به اینکه مسائلی در زیر ساخت های مرکز فناوری آذربایجان غربی وجود دارد، توضیح داد: با برنامه ریزی های اجرا شده سعی شده با توسعه زیر ساخت ها محیط کسب و کار در استان فراهم گردد.

وی با اشاره به اینکه مسائل زیرساختی شرکت های دانش بنیان استان زیاد است اظهار داشت: بودجه واعتبار خاصی برای توسعه آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است. مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساخت ها نیز یک امر لازم است و بدون مشارکت بخش خصوصی محیط کسب وکار توسعه نمی یابد.

ستاری با تاکید به اینکه 12 هزار میلیارد تومان برای صندوق علم وفناوری کشور تزریق شده است، اضافه نمود: در حال حاضر کشور در بحث مقالات علمی رتبه 15 جهان و در فراوری مقالات علمی جز 10 کشور برتر جهان است.

به گزارش خبرنگاران، دستگاه بهینه ساز مصرف برق که به همت مخترع ارومیه ای با هدف کاهش هشت تا 10 درصدی مصرف برای نخستین بار در کشور فراوری شده، از جمله 10 محصول رونمایی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 143

به "رونمایی از 10 محصول فناورانه در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 10 محصول فناورانه در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید