زهر کرونا به تن دربی هم ریخت! ، این بار خبری از شب خوابی دور ورزشگاه نیست

به گزارش علی آباد جدید، دربی نودوسوم پرسپولیس و استقلال در منحصربفردترین شرایط ممکن در حالی برگزار می گردد که این دو تیم هرگز در مصافی بدون حضور هواداران شان به میدان نرفته اند.

زهر کرونا به تن دربی هم ریخت! ، این بار خبری از شب خوابی دور ورزشگاه نیست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

گروه ورزشی خبرنگاران، همه جور سختی و تلخی را با کرونا چشیده بودیم غیر از برگزاری دربی بدون تماشاگر! چیزی که تحت هیچ شرایطی به ذهن هیچ بنی بشری خطور نمی کند که یکی از مهیج ترین دربی های دنیا که اسمش در کتاب فیفا ثبت شده و در همین آسیا بسیاری از کشورها دنبال نتیجه و تماشای آن هستند در ورزشگاه خالی برگزار گردد. اما ویروس منحوس کرونا کاری نموده که حتی چنین ملاقات مهمی هم بدون تماشاگر برگزار گردد.

کرونا زهرش را به تن دربی هم ریخت و باعث شد تا در معدود فصولی که این دو تیم به جای دو بازی رفت و برگشت در جام حذفی هم با یکدیگر رودررو می شوند بازی شان در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار گردد.جالب است بدانید که این اولین دربی تاریخ است که بدون تماشاگر برگزار می گردد و از این نظر اسمش و تاریخش در کتاب فوتبال ایران ثبت خواهد شد. البته یکبار در سال 1373، در حالی که دربی رفت در تهران در دور نیمه نهایی مسابقات لیگ آزادگان (که در دو گروه جداگانه برگزار می شد) با درگیری تماشاگران و جنجالی غیرمعمول بین طرفداران دو تیم همراه شد، رییس وقت کمیته انضباطی فدراسیون که امیرحسین فتحی - مدیرعامل مستعفی فصل جاری استقلال - رییسش بود، دستور به برگزاری بازی برگشت در بندرعباس داد. ولی در آن ملاقات تعدادی از مسئولان ورزشی استان هرمزگان از جمله اعضای هیأت فوتبال و تربیت بدنی استان با اعضای خانواده های شان به ورزشگاه رفته و ملاقات را از نزدیک دیدند که تعدادشان به حدود 500 نفر می رسید.

با این حساب این اولین ملاقات دربی پایتخت است که در ورزشگاه خالی برگزار می گردد و دیگر کسی از شب قبل دور و بر ورزشگاه چادر نمی زند و از اقصی نقاط ایران طرفداران راهی تهران نمی شوند. بی سروصداترین دربی تاریخ!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1273

به "زهر کرونا به تن دربی هم ریخت! ، این بار خبری از شب خوابی دور ورزشگاه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهر کرونا به تن دربی هم ریخت! ، این بار خبری از شب خوابی دور ورزشگاه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید