تور ارزان ایتالیا: سری A، پیروزی میلان در ماراتن گلزنی مقابل آتالانتا، روسونری رده دوم جدول را حفظ کرد

به گزارش علی آباد جدید، پرونده بازی های هفته هفتم سری A ایتالیا با پیروزی تیم فوتبال میلان در خانه آتالانتا بسته شد.

تور ارزان ایتالیا: سری A، پیروزی میلان در ماراتن گلزنی مقابل آتالانتا، روسونری رده دوم جدول را حفظ کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته هفتم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم های فوتبال آتالانتا و میلان در استادیوم آتلتی آتزوری شهر برگامو به مصاف هم رفتند که این بازی را میلان با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به سرانجام رساند.

میلان در حالی که می توانست بازی را با خیالی راحت و با اختلافی قابل توجه ببرد، در دقایق سرانجامی دو گل دریافت کرد تا با استرس از دست دادن سه امتیاز مسابقه را به سرانجام برساند.

روسونری در همان دقیقه نخست به وسیله داویده کالابریا به گل رسید. ساندرو تونالی سه دقیقه به سرانجام نیمه اول اختلاف دو تیم را به دو گل افزایش داد و پس از او رافائل لیائو در دقیقه 78 نتیجه را 3 بر صفر به سود تیم میهمان کرد، اما این سرانجام کار نبود چرا که آتالانتا در دقیقه 86 با گلزنی دووان زاپاتا از روی نقطه پنالتی به بازگشت به بازی امیدوار شد و گل ماریو پاشالیچ در دقیقه چهارم وقت های تلف شده نیمه دوم هم تیم تحت راهنمایی جان پیرو گاسپرینی را تا مرز مساوی پیش برد، اما در نهایت شاگردان استفانو پیولی توانستند از فزونی شان محافظت و با کسب 19 امتیاز به رده دوم جدول بگردند.

این ششمین پیروزی فصل میلان و دومین باخت آتالانتا بود که تیم آبی و مشکی پوش برگامو را با 11 امتیاز به رده هشتم جدول سری A فرستاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1941

به "تور ارزان ایتالیا: سری A، پیروزی میلان در ماراتن گلزنی مقابل آتالانتا، روسونری رده دوم جدول را حفظ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: سری A، پیروزی میلان در ماراتن گلزنی مقابل آتالانتا، روسونری رده دوم جدول را حفظ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید