تور ارزان ایتالیا: نبرد غول های میلان بر سر جذب برناردسکی

به گزارش علی آباد جدید، باشگاه اینتر هم برای به خدمت گرفتن بال هجومی تیم فوتبال یوونتوس دست به کار شد.

تور ارزان ایتالیا: نبرد غول های میلان بر سر جذب برناردسکی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اینتر که پیش از این گفته می شد چشم به جذب پائولو دیبالا و خوان کوادرادو از یوونتوس دارد، حالا بازیکن دیگری از این تیم را زیرنظر گرفته است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی مدیاسِت ایتالیا؛ باشگاه اینتر نسبت به جذب فدریکو برناردسکی از یووه علاقه مند است و در این خصوص پرس وجوهایی هم از این باشگاه ایتالیایی داشته است.

برناردسکی 27 ساله که قرارداد فعلی اش با یوونتوس در سرانجام فصل جاری منقضی می گردد، در صورتی که با کاهش دستمزدش موافقت کند، یوونتوس در پی تمدید قراردادش است، در غیر این صورت احتمال جدایی او از یوونتوس در سرانجام فصل بسیار احتمال دارد.

اینتر اما در راه جذب این بال راست ایتالیایی تنها نیست، چرا که میلان هم شرایط این بازیکن را زیرنظر دارد و خواستار اضافه شدن او به جمع شاگردان استفانو پیولی است. اینتری ها برای سبقت گرفتن از رقیب دیرینه خود حالا باید پیشهادی متقاعدکننده ای به برناردسکی بدهند.

برناردسکی که این فصل در 22 بازی برای بانوی پیر به میدان رفته و آمار یک گل زده و 6 پاس گل را از خود برجای گذاشته، حالا به طور قانونی می تواند با باشگاه های دیگر وارد مذاکره گردد و در کمتر از دو هفته آینده که پنجره زمستانی نقل وانتقالات بسته می گردد، با باشگاه مورد نظرش پیش قرارداد امضا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2106

به "تور ارزان ایتالیا: نبرد غول های میلان بر سر جذب برناردسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: نبرد غول های میلان بر سر جذب برناردسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید