سلطانی فر: منابع بازسازی استادیوم آزادی را تامین کردیم

به گزارش علی آباد جدید، وزیر ورزش و جوانان گفت: تمامی بلیت های فینال باشگاه های آسیا الکترونیکی فروخته می گردد.

سلطانی فر: منابع بازسازی استادیوم آزادی را تامین کردیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر در نشست هماهنگی دیدار نهایی جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: قطعاً همه جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه خواهند کرد. پیروزی پرسپولیس پیروزی ورزش ایران است.

او اضافه نمود: اراده دستگاه ها و نهادهای مختلف این است که بتوانیم در فینال جام قهرمانان آسیا هم در برگزاری و هم در نتیجه آبرومندانه ظاهر شویم تا بعد از حدود سه دهه، جام باشگاه های آسیا را به مردم ایران هدیه کنیم.

سلطانی فر توضیح داد: ما هم باید از همه ابزارها و ظرفیت ها برای ایجاد شور و نشاط بین مردم استفاده کنیم. امروز هیچ ابزاری ارزان تر و کارآمدتر از ورزش و به ویژه فوتبال برای ایجاد سلامتی، شور و نشاط و پر کردن اوقات فراغت مردم، نیست. با برگزاری یک مسابقه فوتبال اوقات فراغت چند ده میلیون ایرانی پر می گردد و موجب غرور و وحدت ملی می گردد. خوشحالیم که امروز فینالیست یک تیم ایرانی است و قطعاً همه جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه خواهند کرد و همه باید یک صدا و همدل برای موفقیت پرسپولیس کوشش کنیم چون پیروزی پرسپولیس پیروزی ورزش ایران است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ستاد اجرایی برگزاری فینال جام قهرمانان آسیا با محوریت فدراسیون فوتبال تشکیل می گردد و پیشنهاد می کنم هر روز این جلسه با حضور نمایندگان همه دستگاه های ذیربط از جمله صدا وسیما، وزارت خارجه، نیروی انتظامی، استانداری و دادستانی تشکیل گردد تا با یاری هم، روزانه مسائل را آنالیز کنیم و بتوانیم با یک هماهنگی مناسب مسائل و مسائل را از پیش رو برداریم.

او گفت: بلیت فروشی این مسابقه باید صد در صد الکترونیکی باشد و هیچ گونه بلیتی در محل استادیوم فروخته نگردد. الزامات بین المللی در این مسابقه داریم که دو طرفه است کنفدراسیون فوتبال آسیا ملاحظات قانونی و فرهنگی ما را در نظر می گیرد.

سلطانی فر ادامه داد: در همین یک ماه اخیر که مسائل و ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا از استادیوم آزادی مطرح شد با یاری مدیر عامل شرکت توسعه و همکارانشان، در همین مدت کوتاه کوششهای زیادی برای رفع کردن ایرادات انجام شد و اگر چه به لحاظ مالی برای وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کار سختی بود اما این کار را انجام دادیم و منابع این تغییرات و بازسازی ها را تامین کردیم تا ان شاءالله با یاری هم موجبات عزت و سربلندی ایران و ایرانی در میزبانی این رویداد مهم را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 152

به "سلطانی فر: منابع بازسازی استادیوم آزادی را تامین کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: منابع بازسازی استادیوم آزادی را تامین کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید