شکایت سرپرست سابق باشگاه از پرسپولیس به جایی نرسید

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته معین شرایط بازیکنان آرای صادره نو خودره به توضیح زیر است:

شکایت سرپرست سابق باشگاه از پرسپولیس به جایی نرسید

* با توجه به شکایت مهدی رسول پناه از باشگاه پرسپولیس تهران به علت مطالبه وجه بیست و چهار میلیارد ریالی به همراه خسارت تأخیر تادیه، کمیته شرایط بازیکنان درخصوص بخشی از خواسته شاکی به مبلغ بیست و دو میلیارد و یکصد و شصت میلیون ریال که درباره آن ادعای قرض دادن به باشگاه بوده است، قرار عدم استماع دعوا صادر کرد. باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ششصد و بیست میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد.

* پیرو شکایت محمد بائوج رضایی از باشگاه سایپا به علت مطالبه وجه به مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال، سایپا به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* با توجه به شکایت فرشاد سالاروند از باشگاه مس رفسنجان به علت مطالبه وجه هفتصد و هشتاد میلیون ریالی، باشگاه مس به پرداخت ششصد و بیست و یک میلیون و یکصد و هشتاد و هشت هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* عباس محمدیان به علت مطالبه وجه از باشگاه ماشین سازی تبریز شکایت کرد اما کمیته شرایط بازیکنان قرار رد دعوی صادر کرد.

* شکایت مهرداد طهماسبی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران تهران سابق) بابت مطالبه یک میلیارد و هفتصد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ درخواستی و هزینه دادرسی محکوم شد.

* در شکایت حمید جوکار از باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز بابت مطالبه هشتصد و هفتاد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت چهارصد و پنجاه و سه میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* محسن آقایی از باشگاه خیبر خرم آباد شکایت کرد که این باشگاه به پرداخت کل مبلغ درخواستی به مبلغ یکصد و پنجاه و سه میلیون و هشتصد هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

*تهادی ریش اصفهانی از باشگاه شهرداری ماهشهر به خاطر مطالبه وجه چهارصد و بیست میلیون ریالی شکایت کرد که طبق رأی کمیته شرایط بازیکنان این مبلغ و هزینه دادرسی باید از سوی باشگاه پرداخت گردد.

* باشگاه دریانوردان بوشهر از سبحان فاله و باشگاه پارس جنوبی به خاطر فسخ یک طرفه غیرموجه شکایت کرد و کمیته شرایط شکایت شاکی را مردود اعلام و قرار رد دعوی صادر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2145

به "شکایت سرپرست سابق باشگاه از پرسپولیس به جایی نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت سرپرست سابق باشگاه از پرسپولیس به جایی نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید