ظرفیت کانون های فرهنگی مساجد در برگزاری جشنواره رضوی باید استفاده گردد

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، خدیجه معصومی صبح سه شنبه که با محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی، که با هدف برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد در زمینه اجرای هرچه باشکوه تر دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ملاقات کرد، گفت: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و به میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و به طبع آن در کتابخانه های عمومی استان نیز شروع شده است.

ظرفیت کانون های فرهنگی مساجد در برگزاری جشنواره رضوی باید استفاده گردد

معصومی با اشاره به ظرفیت و نقش آفرینی ها کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای فعالیت های فرهنگی گفت: نقش موثر و شایسته کانون های فرهنی و هنری مساجد و استفاده از ظرفیت این کانون ها در معرفی و اجرای باشکوه تر محورهای دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اهمیت ویژه ای دارد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی ادامه داد: باید از ظرفیت شبکه مردمی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جشنواره رضوی استفاده کرد، و می توانیم در این راستا با هم افزایی و ارتباط مستمر با کانون های مساجد برای اشاعه و اطلاع رسانی، همکاری و مشارکت چشمگیری داشته باشیم.

معصومی با بیان اینکه تا انتها تیرماه 1402 فرصت ارسال آثار است، اضافه نمود: اطلاع رسانی بین کاربران کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت می گیرد و شرایط ثبت نام و شرکت در تمام رده های سنی برای اعضای کانون ها تسهیل می یابد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی گفت: همه کتابخانه ها بعنوان کتابخانه مشخص در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت ودر منطقه ها محروم نیز کاروان جهادی راه اندازی می گردد.

معصومی اضافه نمود: این جشنواره در بخش های فردی،گروهی و خانوادگی و به دو شیوه مکتوب و الکترونیک میزبان علاقه مندان خواهد بود و علاقه مندان به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی می توانند در دو قالب کتابخوانی و هنری به رقابت در رشته های مختلف از جمله پویش های کتابخوانی، هنرهای تجسمی، داستان و شعر، چهارگزینه ای و هنرهای دیجیتال بپردازند.

در ادامه، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی نیز با اعلام همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت مشارکت در این جشنواره، گفت: کوشش برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره کتاب خوانی رضوی با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات کانون های فرهنگی هنری مساجد مورد اهتمام قرار می گیرد.

به گزارش ایبنا؛ این جشنواره کتابخوانی رضوی از روز 25 بهمن ماه 1401 شروع شده است و تا 1 تیرماه 1402 ادامه دارد و علاقه مندان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار می توانند به نشانی razavi.samakpl.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2332

به "ظرفیت کانون های فرهنگی مساجد در برگزاری جشنواره رضوی باید استفاده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت کانون های فرهنگی مساجد در برگزاری جشنواره رضوی باید استفاده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید