علی لاریجانی، مسئول پیگیری سند 25ساله ایران و چین است

به گزارش علی آباد جدید، تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت بعد از اینکه لاریجانی از مجلس بیرون آمد، از او درخواست کردیم کار خود را درخصوص پیگیری سند همکاری ایران و چین ادامه دهد، او هم پذیرفت.

علی لاریجانی، مسئول پیگیری سند 25ساله ایران و چین است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علی لاریجانی مسئول اجرای سند همکاری ایران و چین شده است؟ گفت: آقای لاریجانی از زمانی که رئیس مجلس بود و سفری هم که به چین داشت، موضوع سند 25 ساله را دنبال می کرد.

وی اضافه نمود: بعد از اینکه لاریجانی از مجلس بیرون آمد، از او درخواست کردیم کار خود را در مورد پیگیری این سند ادامه دهد، او هم پذیرفت و این روزها برای پیشبرد برنامه های مربوط به اجرای این توافق همکاری ایران و چین وقت می گذارد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین درخصوص تجهیز دفتری در پاستور برای لاریجانی به منظور پیگیری و اجرای سند همکاری ایران و چین، اظهار بی اطلاعی کرد.

پس از سفر رئیس جمهوری چین به ایران و توافق بر سر تنظیم یک سند همکاری میان دو کشور، علی لاریجانی به همراه چند تن از وزرای دولت و بعضی روسای کمیسیون های مجلس به چین سفر کرد و رایزنی هایی را برای نحوه تدوین و اجرایی سازی توافق 25 ساله با مقامات چینی انجام داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1383

به "علی لاریجانی، مسئول پیگیری سند 25ساله ایران و چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی لاریجانی، مسئول پیگیری سند 25ساله ایران و چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید