فروش 100 هزار گوشی تنها در یک دقیقه!

به گزارش علی آباد جدید، هواوی تنها در عرض مدت یک دقیقه، 100 هزار دستگاه گوشی Mate 30 مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را به فروش رسانده است.

فروش 100 هزار گوشی تنها در یک دقیقه!

به گزارش خبرنگاران، با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت فناوری های نوین و گسترش کوشش و فعالیت شرکت های مختلف تکنولوژی و اپراتورهای بین المللی برای برقراری و توسعه زیرساخت های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت 5G، می توان گفت که یک ماراتن و رقابت تنگاتنگی میان این غول های تکنولوژی درگرفته است و هر یک از آن ها در کوششند نخستین اپراتور و شرکت مخابراتی باشند که امکان دسترسی و بهره برداری از جدیدترین نسل از اینترنت 5G را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می گردد.

هواوی به تازگی اعلام نموده که پیروز شده است تنها در عرض مدت یک دقیقه بالغ بر 100 هزار دستگاه گوشی مدل Mate 30 را که از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G پشتیبانی می نماید، به فروش برساند.

پیشتر نیز کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام نموده بودند که ظهور گوشی های هوشمند مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G قادر خواهند بود انقلاب جدیدی را در بازارهای دنیای فروش موبایل ایجاد نمایند و آن را از رکود چند ساله خود خارج کند.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، ثبت نام و پیش فروش گوشی های هواوی Mate 30 5G و Mate 30 Pro 5G که 10 روز پیش آغاز شده بود، حالا فروش آن از امروز به صورت رسمی کلید زده شده و رکورد جدیدی را برای این شرکت بزرگ چینی به ارمغان آورده است و آن نیز فروش 100 هزار دستگاه گوشی تنها در ظرف مدت یک دقیقه است.

گوشی های هواوی میت 30 و میت 30 پرو که هر دو مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هستند، در بازار چین به ترتیب با قیمت 705 دلار و 975 دلار عرضه خواهند شد که نسبت به بسیاری دیگر از رقبای خود با قابلیت مشابه، از قیمت بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردار شده اند.

گفته می گردد هر دوی آنها به مودم های 5G، چیپست های کایرین 990، باتری 4200 و 4500 میلی آمپرساعتی تجهیز شده اند.

اوایل سال 2012 میلادی بود که اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین المللی موبایلی (IMT) برای افق 2020 و فرای آن (IMT-2020) آغاز کرد. در نتیجه رسماً یک مسابقه دنیای برای مشخص نسل پنجم شبکه موبایل آغاز شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر دنیا هستیم که هر یک بدنبال برقراری و راه اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت 5G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی ها و برنامه های خود در این زمینه رونمایی می نمایند.

بسیاری از بزرگترین شرکت های مخابراتی و اپراتورهای فعال در دنیا نظیر نوکیا، اریکسون، هواوی، ال جی، اسپرینت و غیره به شدت در حال رقابت برای راه اندازی نخستین شبکه اتصال به اینترنت نسل پنجم 5G هستند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 607

به "فروش 100 هزار گوشی تنها در یک دقیقه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 100 هزار گوشی تنها در یک دقیقه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید