ماجرای اذیت و آزار یک معلم در کلاس درس

به گزارش علی آباد جدید، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش درباره انتشار فیلم اذیت و آزار یک معلم به وسیله دانش آموزان در کلاس درس شرح داد.

ماجرای اذیت و آزار یک معلم در کلاس درس

به گزارش تسنیم، در روز های گذشته فیلمی از اذیت و آزار یک معلم به وسیله دانش آموزان در فضای مجازی منتشر و با واکنش های بسیاری روبرو شده است.

انتشار این فیلم، یک بار دیگر واکاوی دلایل خشونت در مدارس را مطرح نموده است؛ طبق گزارش اخیر منتشرشده از سوی وزارت آموزش و پرورش، خشونت شایع ترین شکل از آسیب های اجتماعی بین دانش آموزان است، اما برنامه های عملیاتی و مشترک میان آموزش و پرورش و سایر نهاد ها مانند بهزیستی کمتر محل توجه بوده است.

خشونت در عیان ترین شکل خود به صورت خشونت معلم به دانش آموز، دانش آموز به معلم و دانش آموز به دانش آموز مشهود است.

برای پیگیری این فیلم با محمدحسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفتگویی داشتیم؛ به گفته کفراشی این فیلم تازه نیست و مربوط به حدود 5 سال قبل در یکی از مدارس مختلط روستا های شهرستان بروجرد است.

وی اضافه کرد: این معلم سال های آخر خدمتش بود و پس از این اتفاق رسته شغلی او تغییر یافت و هم اکنون نیز بازنشسته شده است؛ البته در همان ایام خانواده دانش آموزان مراجعه و از این معلم عذرخواهی نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2103

به "ماجرای اذیت و آزار یک معلم در کلاس درس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای اذیت و آزار یک معلم در کلاس درس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید