مردان در جشنواره فیلم سیاتل آمریکا به نمایش درآمد

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی مردان اولین فیلم بلند بتین قبادی، فیلم برگزیده کشور عراق به هشتاد و هفتمین دوره مراسم جوایز سینمایی آموزشگاه اسکار در سال 2015، در جدیدترین حضور بین المللی خود در دو سانس مختلف در روزهای 10 و 12 خرداد ماه جاری در بخش غیررقابتی سینمای معاصر دنیا در چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سیاتل در آمریکا به نمایش درآمد.

مردان در جشنواره فیلم سیاتل آمریکا به نمایش درآمد

چهل و یکمین جشنواره فیلم سیاتل با حضور فیلم هایی از کارگردانان کشورهای مختلف دنیا در چندین بخش رقابتی و غیررقابتی در روزهای 10 و 17 خرداد ماه جاری همزمان با 31 می تا 7 ژوئن 2015 در شهر سیاتل در ایالت واشینگتن در کشور آمریکا برگزار می گردد. اساس این جشنواره، فرصت دادن به فیلم ها برای شناخته شدن به عنوان مهمترین فیلم در آمریکا است.

مردان جدیدترین اثر بتین قبادی، در سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در کانادا، چهل و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم گوا در هندوستان، یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم دبی در امارات، سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ در سوئد، دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم گلاسکو در انگلستان، بیستمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ویلنیوس تحت عنوان کینو پاواساریس در کشور لیتوانی و چندین جشنواره دیگر به نمایش درآمده است.

این فیلم همچنین با حضور بتین قبادی، در بخش رقابتی الهام دریافت در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم استانبول در ترکیه روی پرده رفت و از طرف منتقدان فیلم ترکیه، جایزه بهترین فیلم به بتین قبادی کارگردان این فیلم اهدا شد. قبادی بعد از دریافت این جایزه، آن را به دختران مبارز کرد در شهرهای شنگال (سنجار) و کوبانی اهدا کرد.

مردان در آخرین نمایش بین المللی خود، در روزهای 3 تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری در جشنواره بین المللی فیلم موف در کشور بلژیک روی پرده رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 510

به "مردان در جشنواره فیلم سیاتل آمریکا به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان در جشنواره فیلم سیاتل آمریکا به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید