معروف شدن بیشتر یزد با خبر نیویورک تایمز

به گزارش علی آباد جدید، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از رشد 27 درصدی گردشگران خارجی فروردین ماه سال جاری اطلاع داد.

معروف شدن بیشتر یزد با خبر نیویورک تایمز

هما خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ادامه اظهار کرد: 16 هزار و 198 گردشگر خارجی در فروردین ماه سال جاری به یزد سفر کردند که عمدتاً از کشورهای اروپایی همچون آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و سوئیس بودند.

وی با اشاره به اینکه فروردین ماه سال گذشته 12 هزار و 700 گردشگر خارجی به شهر جهانی یزد سفر کردند، گفت: این گردشگران غالباً از کشورهای فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و چین بودند.

سرپرست معاونت گردشگری استان یزد، نقش تبلیغات گسترده در رشد گردشگران خارجی یزد را یادآور شد و گفت: تبلیغات گسترده به ویژه با برگزاری تورهای آشناسازی فعالان گردشگری، اپراتورها و خبرنگاران خارجی منجر به معرفی بیشتر یزد شد.

وی در همین رابطه اضافه کرد: انتشار اخباری بر مبنای معرفی یزد در جهان به ویژه در نشریات خارجی مانند نیویورک تایمز نیز گویای نقش مؤثر تبلیغات در این حوزه بود.

خورشیدی به تأثیر برگزاری نمایشگاه های گردشگری در کشورهای خارجی نیز اشاره و توضیح داد: نمایشگاه هایی که در کشورهای مختلف جهان به ویژه چین برگزار گردید، یزد را به شبکه های تلویزیونی کشورهای بزرگ جهان کشاند و بهتر معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 276

به "معروف شدن بیشتر یزد با خبر نیویورک تایمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف شدن بیشتر یزد با خبر نیویورک تایمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید