نقش موثر باشگاه های ورزشی در توسعه ورزش

به گزارش علی آباد جدید، مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:هم اکنون 378 باشگاه ورزشی در 12 شهرستان فعالیت دارند.

نقش موثر باشگاه های ورزشی در توسعه ورزش

شهبازی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در جلسه کمیسیون ماده 5 (رسیدگی به امور باشگاه ها) استان ایلام با اشاره به نقش کمی و کیفی باشگاه های ورزشی در توسعه ورزش استان ایلام گفت: هم اکنون 378 باشگاه ورزشی در 12 شهرستان فعالیت دارند و براساس رتبه بندی اعلام شده به وسیله هیأت پزشکی ورزشی بر انجام مساعدت های لازم در قالب امتیاز های فنی و اعتباری باشگاه های برتر در اولویت قرار می گیرند.

وی نقش باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی را در توسعه ورزش، استعدادیابی و شناسایی پتانسیل بالقوه استان بسیار پراهمیت خواهند و اضافه نمود: علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی، باشگاه های ورزشی به عنوان مدرسه اخلاق بایستی با اندیشیدن تمهیدات لازم زمینه مناسب را جهت ارتقای فرهنگ عمومی ورزشکاران با در نظر گرفتن معیار های اخلاقی فراهم نمایند.

وی در این جلسه ضمن بیان این مطلب که یکی از اهداف مهم این کمیسیون ممانعت از تاسیس باشگاه های فاقد فضا های استاندارد و ورزشی است بیان نمود: یکی از برنامه های این کمیسیون و شرایط تمدید مجوز های باشگاه ها استاندارد سازی محیط های آنان و نظارت بر عملکرد مربیان و مدیریت آن می باشد.

وی بیان نمود: اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه حمایتی به باشگاه های خصوصی استان دارد و سعی شده است تعامل خوبی با باشگاه های استان برقرار کنیم.

خبرنگاران ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2264

به "نقش موثر باشگاه های ورزشی در توسعه ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش موثر باشگاه های ورزشی در توسعه ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید