همسرم روزی صد بار به من زنگ می زند

به گزارش علی آباد جدید، تماس های بیش از حد زن جوان به شوهرش برایش دردسرساز شد. مکالمه های زیاد این زن در طول روز با شوهرش پای او را به دادگاه خانواده تهران باز کرد. مهبد که از این تماس ها خسته شده بود، تصمیم گرفت برای همواره به زندگی مشترک با همسرش انتها دهد.

همسرم روزی صد بار به من زنگ می زند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران، مرد جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده نهاده شد، درباره ماجرای زندگی اش گفت: 8 ماه بیشتر نیست که ازدواج نموده ام. ولی حالا پشیمانم. همسرم زیادی به من توجه دارد. او مرتب می خواهد مرا کنترل کند و از همه کارهایم سر در بیاورد. در صورتی که پیش از ازدواج اینگونه نبود. او روزی صد بار با من تماس می گیرد.

هرچه به او می گویم کار دارم، با من تماس نگیر، باز هم گوش نمی نماید. هر پنج دقیقه یک بار تماس می گیرد. کلی سوال می پرسد. دیگر جلوی همکارانم آبرو برایم نمانده است. هربار موبایلم زنگ می خورد همه با خنده می گویند همسرت دوباره تماس گرفت.

بارها سر این موضوع با او دعوا کردم، بحث کردم، ولی فایده ای نداشته است. نیره با تماس هایش آبرویم را برده است. مرا عصبی و دیوانه نموده است. وقتی از خانه بیرون می روم تا لحظه ای که برسم مدام زنگ می زند. حتی وقتی داخل کوچه ام تماس می گیرد و می پرسد کجایی؟ خیلی سعی کردم جلوی این کارش را بگیرم.

ولی فایده ای نداشت. من عاشق نیره بودم ولی حالا نمی توانم او را تحمل کنم. دیگر عاشقش نیستم. نیره آن زنی نبود که من دوستش داشتم. می دانم اگر زندگی مان ادامه پیدا کند، دیگر نمی توانم او را تحمل کنم. ما آینده خوبی در کنار هم نخواهیم داشت. نیره زن بیماری است و باید خودش را درمان کند. حتی به او این پیشنهاد را دادم که دکتر برود ولی عصبانی شد و دعوای شدیدی راه انداخت. دیگر تحمل این زن را ندارم. برای همین تصمیم گرفتم برای همواره از او جدا شوم.

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم موضوع را زیادی عظیم نموده است. من فقط برای این که نسبت به او بی تفاوت نباشم با او تماس می گرفتم. بالاخره او شوهر من است و ما داریم با هم زندگی می کنیم. باید بدانم کجاست و چکار می نماید. کی به خانه می آید. البته او هم در این ماجرا بی تقصیر نیست. هرچه اصرار می نماید با او تماس نگیرم بیشتر شک می کنم.

هربار تماس می گیرم یا جواب نمی دهد و یا با عصبانیت حرف می زند و خیلی زود گوشی را قطع می نماید. من وقتی این رفتارها را از او می بینم بیشتر عصبانی می شوم. بیشتر دلم می خواهد بدانم کجا هست. مهبد از کارهایش حرفی به من نمی زند. همه روابط و فعالیت هایش را از من مخفی می نماید. همین مساله باعث می گردد من کنجکاو شوم. ولی او این حرف ها را نمی فهمد و فقط مرا مقصر می داند.

با سرانجام صحبت های این زوج قاضی سعی کرد آنها را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

شکاک نباشید، زمینه شک ایجاد نکنید

سارا شقاقی ، روانشناس در این رابطه می گوید: صحبت کردن در زندگی مشترک یکی از مهارت های مهمی است که زوج ها باید پیش از ازدواج آگاهی لازم را در خصوص آن داشته باشند. زمانی که صحبت زن و شوهر با یکدیگر سرانجام خوشی داشته باشد و منجر به بحث و دعوا نگردد، نشان دهنده این است که آنها از مهارت ارتباطی لازم برخوردارند. پس در وهله اول سعی کنید مسائل را با صحبت حل کنید. اما موضوع دوم در این پرونده ، بحث شک زن به شوهرش است.

شک به دو صورت وجود دارد. گاهی شوهر ، اقداماتی انجام می دهد که باعث شک همسر می گردد که به این شک واقعی گفته می گردد. مانند این که تلفن را جواب نمی دهد. از محل کار خارج می گردد اما دیر به خانه می آید. همواره تلفن همراهش مشغول است و....

گاهی وسواس و علاقه زیاد باعث شک می گردد. به این شک ذهنی می گویند. مرد کاری انجام نمی دهد اما زن به خاطر علاقه زیادی که به همسر دارد و می ترسد او را از دست بدهد ، سعی می نماید او را چک کند تا مطمئن گردد ، این مرد فقط به او تعلق دارد. این افراد همواره دوست دارند نفر اول زندگی شوهرشان باشند و کوچکترین کم توجهی را نشانه خیانت می دانند.

این افراد سعی می نمایند با جاسوسی در کار شوهر ، از وفاداری او به خود مطمئن شوند. جاسوسی کردن در کارهای همسر را نمی توان رویکردی سالم دانست. درست است که تعقیب همسر یا چک کردن پیغام های او مطمئن ترین راه برای کشف خیانت است، اما با این روش خواه شواهدی پیدا بگردد خواه نگردد، اعتماد همسرتان را هم از دست خواهید داد.

برای رهایی از این شک ها که از نظر روحی باعث ناراحتی خود و همسر می گردد باید ، دلایل ایجاد شک حذف گردد و همسران افراد شکاک هم باید به او یاری نمایند. برای مثال اگر جواب ندادن به تلفن باعث شک می گردد، همسر باید سعی کند تماس های او را بی پاسخ نگذارد . اما اگر این اقدامات جواب نداد ، باید به مشاوران مراجعه و از راهکارهای آنها برای درمان استفاده کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1722

به "همسرم روزی صد بار به من زنگ می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسرم روزی صد بار به من زنگ می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید