همه چیز درباره اجاره سوئیت مبله

به گزارش علی آباد جدید، اجاره سوئیت مبله یکی از برترین گزینه های اقامت در تهران است که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

همه چیز درباره اجاره سوئیت مبله

مردم ایران، مردم خوش سفری هستند؛ به این معنا که به مقوله سفر در طی زندگیشان اهمیت می دهند و برای گردشگری احترام ویژه ای قائل اند. ازاین رو، هر فرصتی که برای سفر کردن و بازدید از جاذبه های گردشگری ایران پیش بیاید را مغتنم می شمارند. عمده سفر های ایرانی ها در تعطیلات نوروز صورت می گیرد که با اوضاع پیش آمده و توسعه ویروس کرونا از تعداد این سفر ها کاسته شده است؛ اما همچنان بعضی با رعایت دستور العمل های بهداشتی برنامه سفر در نوروز 1400 را چیده اند. مقصد بسیاری از این افراد کلان شهرهای بزرگی مثل تهران است؛ چراکه تهران با قدمت و وسعتی که دارد، توانسته بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران را در خود جای دهد. تهران از بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی کشورهای مدرن برخوردار است و همین امر باعث می گردد تا ساکنان دیگر شهرها مشتاق سفر و گشت و گذار در شهر تهران باشند.

از مهم ترین دغدغه های هر مسافری برای سفر، مسئله تهیه محلی برای اقامت است. این دغدغه در شهر تهران پررنگ تر است؛ چراکه نه تعداد بسیاری هتل دارد و نه قیمت ها در این شهر مانند شهر های دیگر ایران است. از همین رو، اجاره سوئیت مبله در تهران یکی از برترین گزینه هایی است که تیم تهران مبله به شما پیشنهاد می نماید.

سوئیت مبله چیست؟

اگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری ایران به تهران سفر می کنید، باید بدانید سوئیت های مبله خانه هایی با تمام امکانات یک زندگی هستند که به صورت روزانه یا ماهانه اجاره داده می شوند. با اجاره این خانه ها، انگار که خانه خودتان را به شهر دیگری برده اید؛ چراکه مطمئنا تمام امکاناتی که در خانه خودتان دارید را در این خانه ها نیز می توانید پیدا کنید. این خانه ها دارای آشپزخانه های مجهزی هستند که امکاناتی مثل یخچال، فریز، اجاق گاز، مایکروفر و تعداد مناسبی ظروف برای پخت و پز و پذیرای دارند.

اگر تا به امروز در هتل ها اقامت نموده باشید، حتما متوجه امکانات محدود هتل ها شده اید. با رزرو هتل تنها یک اتاق که تختی در آن قرار داده شده و یک تلوزیون و یک یخچال کوچک در اختیار شما قرار میگرد. این در حالی است که با اجاره سوئیت مبله در شهر تهران به وسیله سایت تهران مبله، شما برای مدتی صاحب خانه کاملی با یک پذیرایی بزرگ و مبلمان و میز ناهار خوری و یک تا سه اتاق خواب می شوید. بعضی از این خانه های مبله امکانات بیشتری نظیر تردمیل، استخر و اینترنت پر سرعت نیز دارند که شما جزئیات امکانات خانه های مبله را می توانید به وسیله سایت تهران مبله آنالیز کنید.

شرایط اجاره سوئیت های مبله

خانه های مبله را به وسیله هر سایتی که اجاره کنید قوانین و قواعد خاص خودشان را دارند. برای اجاره خانه مبله به وسیله سایت تهران مبله باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت تهران مبله مراجعه کنید و واحد مبله ای که میخواهید را پیدا کنید؛ گفتنی است که واحد های مبله بسیاری در این سایت ارائه می گردد که می توانند تمام خواسته های شما را در هر محدوده قیمتی که می خواهید پوشش دهند. اگر در انتخاب خانه مبله به مشکل برخوردید، می توانید از تیم پشتیبانی بخواهید تا به شما در این راستا یاری نمایند.
  • پس از انتخاب واحد مورد نظرتان با پشتیبانی تماس بگیرید و تاریخ ورود و خروجتان را به آن ها اعلام کنید تا واحد مبله را درآن تاریخ برای شما رزرو نمایند.
  • پس از آن تعیینات پرداخت هزینه به وسیله پشتیبانی برای شما ارسال می گردد و پس از پرداخت مبلغ بیعانه به وسیله شما، رزروتان قطعی می گردد.
  • یادتان باشد که حداقل 24 ساعت مانده به تاریخ سفرتان اقدام به اجاره خانه مبله کنید تا همه واحدها پر نشوند و برای اقامتتان به مشکل بر نخورید.
  • اگر می خواهید اقامتتان را تمدید کنید، باید حداقل 24 ساعت قبل از تاریخ سرانجام سفرتان به تیم پشتیبانی اطلاع دهید و برای لغو رزرو واحد مبله باید 48 ساعت قبل از تاریخ رزروتان به پشتیبانی اعلام کنید تا مشمول پرداخت خسارت نشوید و تمام هزینه ای که پرداخت نموده اید به شما عودت داده گردد. اگر 24 ساعت مانده به تاریخ ورودتان رزرو سوئیت مبله را لغو کنید، تنها 50 درصد از هزینه ای که پرداخته اید به شما برگردانده می گردد.

قوانین اجاره سوئیت های مبله

1. در اجاره آپارتمان مبله مدت اجاره باید تعیین گردد در غیر این صورت اجاره باطل می گردد.

2. در قرارداد اجاره آپارتمان مبله باید مورد اجاره که آپارتمان و کلیه امکانات است، کاملا در اختیار مستاجر قرار بگیرد.

3. ارائه مدارک شناسایی معتبر در لحظه ورود الزامی است.

4. نظافت واحد مبله ای که در اختیار مستاجر قرار میگیرد باید به وسیله او رعایت گردد و در صورت آسیب رساندن به وسایل موظف است خسارت آن را پرداخت کند.

5. شست وشو و ضدعفونی کامل واحدهای مبله ای که اجاره داده می شوند، به عهده مالک است.

6. ورود حیوانات به اغلب آپارتمان های مبله غیر مجاز است مگر چند واحد مبله ای که از قبل تعیین شده اند و در این زمینه محدودیتی ندارند.

7. مسافران تنها با اطلاع قبلی و کسب اجازه از مدیر ساختمان مجاز به برگزاری مهمانی در واحدهای مبله هستند که این مهمانی ها باید بی سروصدا باشند تا مزاحم دیگر مهمانان نشوند.

منبع: کجارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2122

به "همه چیز درباره اجاره سوئیت مبله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره اجاره سوئیت مبله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید