هوش مصنوعی ترسناک تر شد: قدرت عجیب تغییر با چند کلیک!، فیلم

به گزارش علی آباد جدید، دیجیاتو نوشت: این مدل که DragGAN نام دارد در حال حاضر فقط یک نسخه آزمایشی است.

هوش مصنوعی ترسناک تر شد: قدرت عجیب تغییر با چند کلیک!، فیلم

توانایی ابزارهای هوش مصنوعی برای تغییر تصاویر همچنان در حال رشد است. امروز گزارش هایی از یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده که در آن به فناوری هوش مصنوعی جدیدی اشاره شده که با یاری آن می توان عناصر موجود در یک تصویر را به سادگی و با کشیدن آن ها به اطراف تغییر داد.

هرچند در نگاه اول، توضیحات ارائه شده در این گزارش شاید چندان هیجان انگیز به نظر نرسند، اما ویدیوهایی که از آن به اشتراک گذاشته شده و در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید، به خوبی نشان می دهند که این فناوری شگفت انگیز چگونه کار می نماید.

تغییر عکس در چند ثانیه با هوش مصنوعی

همانطور که در ویدیو بالا قابل مشاهده است، با وجود این فناوری نه تنها می توانید ابعاد عناصر موجود در تصویر مانند خودرو را تغییر دهید، بلکه با یک کلید و کشیدن ساده می توانید اخم افراد را به لبخند تبدیل کنید!

نکته قابل توجه دیگر که باعث می گردد این مدل هوش مصنوعی که هنوز در مرحله مقاله تحقیقاتی قرار گرفته است جذابیت زیادی داشته باشد، رابط کاربری آن است که به وسیله آن می توانید تصویر خود را براساس پارامترهای مختلفی تغییر دهید و تنظیم کند. هرچند در حال حاضر نیز مدل های زیادی وجود دارند که براساس توضیحات کاربران می توانند تصاویر را ایجاد نمایند، اما بیشتر این روش ها فاقد انعطاف پذیری و دقت هستند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2344

به "هوش مصنوعی ترسناک تر شد: قدرت عجیب تغییر با چند کلیک!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی ترسناک تر شد: قدرت عجیب تغییر با چند کلیک!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید