کارهایی که مردم ترکیه را عصبانی می نماید!

به گزارش علی آباد جدید، مردم ترکیه به مهمان نوازی و رفتار محبت آمیز شان معروف هستند پس عصبانی کردن آن ها کار بسیار سختی است. اما یکسری اعمال جهانگرد ها هست که افراد محلی خیلی به مذاقشان خوش نمی آید. ما آن ها را برای شما فهرست نموده ایم تا از انجام آن ها دوری کنید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

کارهایی که مردم ترکیه را عصبانی می نماید!

(خرید مقرون به صرفه بلیط تهران انکارا و بلیط انکارا تهران)

توهین به مصطفی کمال آتاتورک

زمانیکه شما وارد ترکیه می شوید سریعا متوجه می شوید که عکس آتاتورک (Ataturk)، مؤسس و اولین رئیس جمهور ترکیه همه جا آویزان است. پس اصلا ایده خوبی نیست که به این شخصیت سرشناس تاریخ ترکیه توهین کنید. خرید سریع و مطمئن بلیط تهران استانبول

توجه نکردن به رفتار اجتماعی

یکسری قانون وجود دارد که تمام ترک ها از آن ها در اجتماع پیروی می نمایند، مثل دادن جای خود به یک زن باردار یا یک فرد سالخورده در مترو یا یاری کردن هنگام جمع کردن میز غذا بعد صرف ناهار یا شام. اگر این رفتارهای اجتماعی کوچک را دنبال کنید احترام افراد محلی را برای خود خریده اید.

عکس گرفتن بدون اجازه

چیزهای زیادی در ترکیه وجود دارد که شما دلتان می خواد آن ها را با عکس گرفتن ثبت کنید اما یادتان باشد که برخی از افراد محلی دوست ندارند که از آن ها عکسی گرفته گردد پس فکر خوبی است تا قبل از عکس گرفتن از یک شخص یا یک مکان بخصوص اجازه بگیرید. بلیط تهران ازمیر را مقرون به صرفه بخرید.

صحبت درباره سیاست

اصلا ایده خوبی نیست تا در اماکن عمومی با صدای بلند درباره مسائل سیاسی صحبت کنید چون می دانید که چه کسانی در اطراف شما هستند و ممکن است شخصی با نظر شما مورد توهین واقع گردد. صحبت درباره سیاست را بین خود و جمع دوستانتان نگه دارید و در مکان های عمومی درباره موضوعات دیگری صحبت کنید.

قبول نکردن نشانه تشکر یک فرد محلی

مردم ترکیه معمولا بسیار مهربان هستند، آن ها ممکن است شما را برای غذا به منزلشان دعوت نمایند یا پیشنهاد یاری به شما بدهند. قبول نکردن این نوع پیشنهاد های مهمان نوازانه ممکن است کمی بی ادبانه باشد پس در نحوه رد کردن این پیشنهادها بسیار محتاط باشید یاپیشنهادشان را قبول کنید.

انتها بخش دوم

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1866

به "کارهایی که مردم ترکیه را عصبانی می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که مردم ترکیه را عصبانی می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید