کریستیانو رونالدو به فوتبال اروپا باز خواهد گشت

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش سایت sportrbc، رودی گارسیا معتقد است که کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی به اروپا بازخواهد گشت و در آن جا به دوران حرفه ای خود خاتمه خواهد داد.

کریستیانو رونالدو به فوتبال اروپا باز خواهد گشت

رودی گارسیا، سرمربی تیم النصر مطمئن است که کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی قرار نیست به فوتبال خود در عربستان سعودی خاتمه دهد بلکه به اروپا باز خواهد گشت. گارسیا درباره ستاره پرتغالی تیمش گفت: کریستیانو رونالدو یک بازیکن با کیفیت برای تیم ما است، چون همواره برای مدافعان حریف مشکل ایجاد می نماید. رونالدو یکی از برترین بازیکنان فوتبال دنیا است. او به دوران حرفه ای خود در النصر خاتمه نخواهد داد و به فوتبال اروپا باز خواهد گشت.

رونالدو 37 ساله در خاتمه دسامبر سال گذشته به النصر پیوست. او در دو ملاقات برای باشگاه تازه خود پیروز به گلزنی نشده است. رونالدو پس از امضای قرارداد با این باشگاه عربستانی گفت که دوران حرفه ای او در اروپا به خاتمه رسیده است و تمرکز او روی تیم عربستانی است.

رونالدو پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان یورو 2016 و قهرمان لیگ ملت هاست. او در طول دوران حرفه ای خود برای اسپورتینگ، منچستریونایتد انگلیس، رئال مادرید و یوونتوس ایتالیا بازی کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2302

به "کریستیانو رونالدو به فوتبال اروپا باز خواهد گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیانو رونالدو به فوتبال اروپا باز خواهد گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید