کریچنکو: روستوف به اندازه کافی بازیکن ندارد، در خط حمله ضعیف بودیم

به گزارش علی آباد جدید، سرمربی تیم روستوف پس از کسب تساوی ارزشمند برابر آژاکس آمستردام در بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به این نکته اذعان کرد که تیمش در خط حمله ضعیف بوده است.

کریچنکو: روستوف به اندازه کافی بازیکن ندارد، در خط حمله ضعیف بودیم

به گزارش خبرنگاران، تیم روستوف شب گذشته (سه شنبه) توانست تیم مطرح آژاکس آمستردام را با تساوی یک - یک متوقف کند و با کسب یک امتیاز ارزشمند این دیدار امیدوار به حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در بازی برگشت مقابل این تیم هلندی باشد.

دمیتری کریچنکو، سرمربی موقت یاران آزمون و عزت اللهی در نشست خبری پس از این بازی گفت: آژاکس فزونی نسبی به تیم روستوف داشت و بیشتر از ما حمل توپ کرد. ما در خط حمله قدرت چندانی نداشتیم و ضعیف عمل کردیم. البته در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه خوبی را به طور کلی برابر آژکس به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال روستوف درباره آینده این تیم نیز گفت: پاسخ دادن به این سؤال سخت است. ما برنامه فشرده ای را پیش رو داریم. متأسفانه روستوف به اندازه کافی بازیکن در اختیار ندارد. در بازی برابر آژاکس حتی خستگی بازیکنان روستوف به خاطر دیدار اخیر لیگ برتر روسیه مقابل زنیت سن پترزبورگ مشهود بود.

دیدار برگشت تیم های روستوف روسیه و آژاکس آمستردام سوم شهریورماه برگزار خواهد شد و برنده این جدال راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 862

به "کریچنکو: روستوف به اندازه کافی بازیکن ندارد، در خط حمله ضعیف بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریچنکو: روستوف به اندازه کافی بازیکن ندارد، در خط حمله ضعیف بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید