کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین ، برنز عبدولی و گرایی

به گزارش علی آباد جدید، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی در چین برگزار می گردد که سامان عبدولی و محمد علی گرایی به مدال برنز رسیدند تا اولین مدال آوران ایران در روز نخست باشند.

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین ، برنز عبدولی و گرایی

نماینده وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست حریف قزاق در دیدار رده بندی قهرمانی آسیا به مدال برنز آسیا رسید اما خدری در وزن 55 کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند.

در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2019 که در شی آن چین در حال برگزاری است،رضا خدری نماینده وزن 55 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف آسان سلیمان اف از قرقیزستان رفت و در انتها با نتیجه 3 بر یک بازنده شد و به عنوانی پنجمی بسنده کرد.

خدری پیش از این و در دور مقدماتی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل الهام بهرام اف دارنده مدال نقره جوانان دنیا از ازبکستان با نتیجه 4 بر 4 مغلوب گردید و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، خدری به دیدار رده بندی راه یافت.

سفر با تور چین را تجربه کنید.

اما در وزن 63 کیلوگرم سامان عبدولی در دیدار رده بندی مقابل کودای برگن تورسینوفاز قزاقستان به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه 2 بر یک به فزونی رسید و به مدال برنز آسیا رسید.

عبدولی پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس در دور دوم یوشیکی یامادا از ژاپن را با نتیجه 11 بر 2 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در این مرحله مقابل ارباتو تیو از چین با نتیجه 6 بر 4 مغلوب گردید و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 77 کیلوگرم هم محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز دنیا و طلای بازی های آسیایی 2018 در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز آسیا به مصاف نائوتسوگو شوجی از ژاپن رفت و در یک مبارزه یک طرفه و در همان تایم نخست با 2 مرتبه اجرای فن سالتو بارانداز که شگرد اوست،پیروز شد 9 بر صفر پیروز گردد و به مدال برنز آسیا برسد.

در ادامه این رقابت ها حسین نوری در 87 و امیر قاسمی منجزی در سنگین وزن برای کسب مدال طلای آسیا به مصاف حریفانشان می روند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 235

به "کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین ، برنز عبدولی و گرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در چین ، برنز عبدولی و گرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید