کمبود تخت های آی سی یو در ژآپن

به گزارش علی آباد جدید، خبرگزاری کیودو گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس آن در صورت استمرار شیوع کرونا در ژاپن این کشور با کمبود تخت های آی سی یو روبرو خواهد شد.

کمبود تخت های آی سی یو در ژآپن

کیودو روز دوشنبه نوشت بیشتر مردم در صورتی که بیماری گسترش یابد در سراسر ژاپن با چنین معضلی روبرو خواهند شد و کمبود این تخت ها در مراکز مراقبت های بهداشتی کاملا ملموس است.

گزارش اضافه می کند که دستکم در 21 منطقه از میان 47 منطقه در سراسر کشور که در شرایط اضطراری هستند ، با این شیوع گسترده، شمار مبتلایان دو برابر از تخت های بیمارستانی آی سی یو بیشتر خواهد بود.

کارشناسان به دولت ژاپن پیشنهاد کرده اند که مراکز مراقبت های ویژه برای بیماران بدحال مبتلا به کرونا ایجاد کند و از متخصصان و پزشکان متبحر در مراکز مختلف بهره بگیرد تا مبادا نظام بهداشتی دچار فروپاشی شود.

انجمن پزشکی ژاپن گزارشی منتشر کرده است مبنی بر اینکه در سطح کشور نزدیک به 6 هزار تخت آی سی یو وجود دارد که اگر شمار مبتلایان همچنان افزایش یابد کفاف آنها را نخواهد داد.

گزارش کیودو حاکی است که اگر شمار مبتلایان افزایش یابد آن زمان توکیو، اوزاکا و اوکیناوا و بسیاری از مناطق دیگر کشور دچار کمبود تخت های آی سی یو خواهند شد.

در اتاق های آی سی یو تخت های مجهز وجود دارد و تسهیلات دیگری چون دستگاه های تنفس و ریه های مصنوعی موجود است که بیماران بدحال از آنها استفاده می کنند.

در ژاپن به ازای هر 100 هزار نفر 5 تخت آی سی یو واقع شده است این رقم برای آمریکا 35 و برای آلمان 29 و برای ایتالیا 12 تخت است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1082

به "کمبود تخت های آی سی یو در ژآپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود تخت های آی سی یو در ژآپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید