گوشی آنر پلی 9A با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رسما معرفی گردید

به گزارش علی آباد جدید، امروز شرکت آنر که یکی از زیرمجموعه های قدرتمند هواوی نیز محسوب می گردد از گوشی مالی خود با نام آنر پلی 9A رونمایی کرد.

گوشی آنر پلی 9A با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رسما معرفی گردید

گوشی آنر پلی 9A با توجه به مشخصاتی که دارد یک گوشی پایین رده به حساب می آید و برای آن دسته از کاربرانی که قصد انجام کارهای معمولی و روزانه را با گوشی های خود دارند مناسب است. آنر برای اطمینان از عملکرد مناسب این محصول، تمام قابلیت های آن را تا جایی که می شد بهبود بخشید که نمونه آن را می توان بکارگیری باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دانست.

آنر پلی 9A از یک نمایشگر 6.3 اینچی از نوع LCD با کیفیت +720P بهره می برد که نسبت تصویر در آن به 20:9 می رسد. گوشی از پایین حاشیه بیشتری در مقایسه با پنل بالایی دارد ولی در بالای صفحه شاهد طراحی نسبتا قدیمی دوربین سلفی هستیم که به صورت قطره ای روی نمایشگر قرار گرفته. این دوربین 8 مگاپیکسلی است و می تواند در وضوح 1080P فیلم برداری کند.

در پنل پشتی اما شاهد ماژولی شبیه به ماژول دوربین گوشی های پرچم دار هستیم اما خب دوربین های بکار رفته در آن چندان قدرتمند نیستند. آنر برای دوربین اصلی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/1.8 استفاده نموده که می تواند در وضوح 1080P فیلم برداری کند. در کنار آن نیز یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی حضور دارد تا تصاویر پرتره با دقت و زیبایی بیشتری ثبت شوند. برای امنیت گوشی نیز حسگر اثرانگشت در نظر گرفته شده که به صورت سخت افزاری روی پنل پشتی قرار گرفته است.

آنر 30S با مودم 5G و دوربین چهارگانه معرفی گردید

آنر پلی 9A از پردازنده نسبتا خوب مدیاتک هلیو P35 بهره می برد که از هشت هسته Cortex-A53 بهره می برد. انجام کارهای گرافیکی نیز بر عهده PowerVR GE8320 است که خب برای یک محصول پایین رده می تواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. در کنار این قطعات، 4 گیگابایت حافظه رم نیز در نظر گرفته شده تا کاربر در انجام فعالیت های مولتی تسکینگ با مشکل خاصی روبرو نگردد.

حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است و کاربر حتی می تواند نسخه 128 گیگابایتی آن را نیز تهیه کند. همچنین با افزودن کارت حافظه جانبی که درگاه مجزایی نیز برای آن در نظر گرفته شده، می توان تا 512 گیگابایت حافظه داخلی را افزایش داد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آنر پلی 9A به وسیله درگاه میکرو USB شارژ می گردد و سرعت آن تنها به 10 وات می رسد! مسلما کاربران برای شارژ چنین باتری حجیمی باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانند و عجیب است چرا آنر از نسخه های پایین تر USB-C در این گوشی بهره نبرده!

به هر حال از قابلیت های خوب این گوشی می توان پشتیبانی از رادیو FM و همچنین جک 3.5 میلی متری صدا اشاره نمود. آنر برای تقویت صدای این گوشی از فناوری Histen 6.0 هواوی استفاده نموده که باعث می گردد بلندی صدای موسیقی در حالت بلندگو به 88 دسیبل برسد.

آنر پلی 9A یک گوشی دو سیم کارته با پشتیبانی از اینترنت 4G و VoLTE است. بلوتوث نسخه 5، وایفای 2.4 گیگاهرتزی و پشتیبانی از اندروید 10 نیز دیگر قابلیت های خوب این گوشی هستند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این محصول از NFC بهره نمی برد که خب بعید به نظر می رسد مشکل خاصی در نبود آن ایجاد گردد.

این گوشی در حال حاضر به وسیله وب سایت vmall.com برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است. برای نسخه 64 گیگابایتی قیمت حدودی 125 دلاری و برای نسخه 128 گیگابایتی نیز قیمت حدودی 170 دلاری در نظر گرفته شده است. آنر پلی 9A در سه رنگ مشکی، آبی و سبز راهی بازار می گردد که البته دو رنگ آبی و سبز در نظر زیباتر جلوه می نمایند. از اینکه این گوشی در کشورهای دیگر عرضه می گردد یا خیر اطلاعی نداریم و آنر هم چیزی اعلام ننموده!

صرفا جهت اطلاع باید این نکته را نیز اضافه کنیم که آنر پلی 3 با قیمت حدودا 140 دلار، هم پردازنده سریع تری دارد (کایرین 710F) و هم از دوربین 48 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض بهره می برد. همچنین در نسخه ای با 6 گیگابایت رم نیز عرضه می گردد. با این اوصاف انتخاب نهایی با خود کاربر است. البته اگر این آنر قصد عرضه این گوشی در کشور ایران را داشته باشد.

هدفون جدید آنر مجیک Earbuds به نویز کنسلینگ در هنگام تماس مجهز شده است

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1004

به "گوشی آنر پلی 9A با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آنر پلی 9A با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید