20 مدل پرده حریر برای هر فضایی که شما بخواهید!

به گزارش علی آباد جدید، یکی از مهمترین ارکان دکوراسیون هر فضایی، پرده مناسب برای تزئین پنجره هاست. انتخاب پرده مناسب، زیبایی منزل را چندین برابر خواهد نمود. مدل پرده حریر یکی از مدل هایی است که هیچگاه تکراری نشده و از مد نمی افتد. این مقاله به شما یاری می نماید که مدل های مختلفی از انواع پرده های حریر را ببینید تا بتوانید برای پذیرایی یا اتاق خوابتان یک پرده مناسب انتخاب کنید.

20 مدل پرده حریر برای هر فضایی که شما بخواهید!

مدل پرده حریر

پرده حریر کرم رنگ طرح دار مناسب پذیراییپرده حریر سفید رنگ حاشیه دار با کتیبه های طوسی رنگ ضخیم مناسب پذیراییپرده حریر ترکیبی کرم رنگ حاشیه دار مناسب پذیراییپرده حریر کرم رنگ حاشیه دار مناسب پذیراییپرده حریر کرم رنگ طرح دار مناسب پذیراییمدل پرده حریر توری سفید طرح دارپرده حریر سفید فانتزی خالدار با ترکیبی از پرده صورتیپرده حریر صورتی با طرح های برجستهپرده حریر طرح دار سفید و مشکی با حاشیه های منگولهپرده حریر طوسی با طرح های برجستهپرده حریر ساده آبی و سفید با والانمدل پرده طرح دار سبز رنگ با والان حریر سادهکتیبه پرده حریر سادهپرده حریر طرح برگ های سبز بهاریپرده حریر صورتی طرح دار و حاشیه دارپرده حریر گلدار سفید و صورتیکتیبه پرده حریر ساده سفید رنگ نرکیب شده با صورتیپرده حریر ساده به رنگ سفید و نارنجی با مدل خاصپرده حریر سفید رنگ حاشیه دار و طرح دارکتیبه پرده حریر ساده

سخن آخر

امروزه تنوع انکار ناپذیری را در پارچه ها و مدل های پرده شاهد هستیم که می توانند هر سلیقه و نیازی را پوشش دهند. در این مطلب سعی کردیم مجموعه متنوعی از انواع مدل های پرده های حریر گرد آوری نماییم. نظر شما درباره پرده حریر چیست؟ اگر قصد خرید پرده دارید حتما پیش از آن راهنمای انتخاب پرده برای آشپزخانه و راهنمای انتخاب پرده برای اتاق خواب و پذیرایی را مطالعه کنید. دیدگاه ها و تجربیات خود را نیز با ما و دیگر مخاطبان انگیزه به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1309

به "20 مدل پرده حریر برای هر فضایی که شما بخواهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 مدل پرده حریر برای هر فضایی که شما بخواهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید