آتش سوزی مهیب بلوار معلم مشهد مهار شد

به گزارش علی آباد جدید، مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با کوشش نفسگیر 50 تن از آتش نشانان این سازمان، آتش سوزی مهیب یک واحد فرش فروشی روز شنبه در بلوار معلم مهار شد.

آتش سوزی مهیب بلوار معلم مشهد مهار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مجید فرهادی اضافه کرد: در پی گزارش ارسالی به سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، حدود 50 آتش نشان و نجاتگر به همراه 15 دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان 32 متری آتش نشانی از هشت ایستگاه به محل حادثه در بلوار معلم اعزام شدند.

وی اظهار داشت: آتش سوزی در داخل این فروشگاه اتفاق افتاده بود و آتش در حال سرایت به واحد های مجاور این محل تجاری بود که آتش نشانان پس از دقایقی عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق از سرایت آتش به منازل و مغازه های مجاور جلوگیری کردند.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد اظهار داشت: در این حادثه یکی از افراد حاضر در داخل مغازه که گرفتار دود و آتش شده بود به وسیله نجاتگران آتش نشانی از محل خارج و به دلیل مصدومیت شدید به وسیله آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل شد که دلیل دقیق بروز این آتش سوزی به وسیله کارشناسان در دست آنالیز است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2246

به "آتش سوزی مهیب بلوار معلم مشهد مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی مهیب بلوار معلم مشهد مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید