آخرین رنگبندی کرونایی در کشور، هشدار درباره رعایت پروتکل ها

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران : ردپای موج پنجم شیوع ویروس کرونا در بعضی شهرستان های مرکز هم دیده شده به گونه ای که بر اساس رنگ بندی نو ستاد ملی کرونا شهرهای تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین در شرایط قرمز قرار گرفته و تمامی فعالیت های ورزشی در این نقاط تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

آخرین رنگبندی کرونایی در کشور، هشدار درباره رعایت پروتکل ها

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

به گزارش به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش وزارت بهداشت در شنبه 12 تیر 1400، اکنون 92 شهر کشور در شرایط قرمز، 183 شهر در شرایط نارنجی، 173 شهر در شرایط زرد قرار دارند.

چراغ کرونایی شهرها یکی یکی در حال قرمز شدن است و این بار ویروس هندی به نام دلتا پلاس وارد میدان شده تا افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند به تسخیر خود درآورد.

این ویروس که ابتدا به وسیله مرزهای جنوبی وارد کشور شد اینک با آلوده کردن بسیاری از شهرهای این منطقه، در حال شیوع به بخش های مرکزی است و با شتاب بیشتری از دیگر انواع این ویروس، افراد را مبتلا می نماید.

ردپای موج پنجم شیوع ویروس کرونا در بعضی شهرستان های مرکز هم دیده شده به گونه ای که بر اساس رنگ بندی نو ستاد ملی کرونا شهرهای تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین در شرایط قرمز قرار گرفته و تمامی فعالیت های ورزشی در این نقاط تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

بعلاوه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران هم با اشاره به قرمز بودن شرایط مرکز اعلام نموده است: دورکاری 70 درصدی کارمندان از امروز (12 تیرماه) الزامی است و مدیران مکلف به اجرای آن هستند.

غلامرضا عباس پاشا اضافه نمود: در این خصوص بازرسان بصورت میدانی اوضاع حضور کارمندان را رصد می نمایند و با اداراتی که این مقدار دورکاری را لحاظ ننمایند برخورد می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1834

به "آخرین رنگبندی کرونایی در کشور، هشدار درباره رعایت پروتکل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین رنگبندی کرونایی در کشور، هشدار درباره رعایت پروتکل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید