آشنایی با دو قابلیت Eco Bubble و Bubble Soak ماشین های لباسشویی سامسونگ

به گزارش علی آباد جدید، لباس هایی به تازگی روز اول

وارد خانه که شدم، مادرم به سرعت خبر مهمانی امشب را به من خبر داد. چهار روز از سال تازه گذشته بود و تمامی این شب ها را به عید دیدنی از خانه بزرگترها گذرانده بودیم و این بار نوبت به خانه خاله ام رسیده بود. هنوز چند ساعت به رفتن مان مانده بود که ناگهان به یاد اتفاق شب قبل افتادم. دیشب و در خانه عمویم، نوه کوچکش دست های شکلاتی خود را به شلوارم زد تا شلوار کرم رنگ من پر از لکه های سیاه شکلات گردد.

آشنایی با دو قابلیت Eco Bubble و Bubble Soak ماشین های لباسشویی سامسونگ

با اینکه یادآوری این صحنه و زمان به جای مانده تا مهمانی خانه خاله برق از کله ام پراند اما قابلیت های ماشین لباسشویی خانه مان و قدرت آن در نابودی لکه های مختلف باعث آرامش خاطرم شد. دی ماه پارسال، زمانی که ماشینم خراب شده بود، در حین تعمیر آن پیراهنی که به تن داشتم چرب و سیاه شد، اما با فعال کردن قابلیت Bubble Soak ماشین لباسشویی سامسونگ خانه مان، تمامی لکه ها پس از باز کردن دیگ لباسشویی از بین رفته بود، گویی که از ابتدا هیچ چربی و لکه ای وجود نداشته است.

این بار از قابلیت دیگر لباسشویی خانه مان، یعنی Eco Bubble هم یاری گرفتم تا با صرف انرژی کمتری، شلوار بدون لکه و تمیز خود را از لباسشویی تحویل بگیرم.

سازنده حباب ها

فناوریEco Bubble (حباب ساز) به شما یاری می نماید حتی در دماهای پایین (15 درجه سانتی گراد)، عملکردی مشابه شست وشو با آب گرم را تجربه کنید. تغییر عملکرد ماشین های لباسشویی سنتی که در گذشته احتیاج به آب 40 تا 70 درجه برای شستشوی مناسب داشته اند و حالا با Eco Bubble می توانند در دماهای بسیار پایین تر، کیفیتی بیشتر از قبل را ارائه دهند، باعث کاهش مصرف انرژی تا مقدار قابل توجهی و کم شدن هزینه برق مصرفی شما می گردد.

فناوری Eco Bubble از شیوه های شستشوی قدیمی الهام گرفته شده است. در شیوه های قدیم شستن دست، افراد برای فرآیند لباسشویی خود مقادیر زیادی کف غلیظ و صابونی ایجاد می کردند که به نفوذ و جذب عمیق مواد شوینده یاری می کرد. سامسونگ این سنت قدیمی را در سیستم شست وشوی حباب دار خود به کار برد تا کار طاقت فرسای تمیز کردن لباس ها را با اتلاف انرژی کمتر، بسیار آسان و راحت تر کند. در این روش، مواد شوینده در همان دمای پایین، قبل از شروع فرآیند در فشار بالای هوا با آب ترکیب شده و به حباب تبدیل می شوند که با سرعتی تا 40 برابر بیشتر جذب لباس شما می گردد. Eco Bubble با ایجاد یک فوم یکنواخت، نفوذ مواد شوینده در بافت الیاف را راحت تر می نماید. لباس ها حالا بعد از شست وشو، تمیزتر از همواره در دستان شما خواهند بود.

نابودی لکه ها

Bubble Soak (لکه زدایی)، ویژگی دیگر ماشین لباسشویی سامسونگ است که چالش بزرگ دیگری را رفع نموده است. بسیاری از ما، نگران لکه های سمج و سرسخت چربی، روغن و مواد دیگری هستیم که به سختی از روی الیاف لباس جدا می گردد. اگر محیط کار شما در فضاهای صنعتی باشد که با روغن و گریس و… سر و کار دارید، احتمالا قابلیت Bubble Soak برای شما کاربردی تر از سایرین خواهد بود.

فناوری Bubble Soak، لباس ها را به طور کامل در حباب خیس می نماید. این کار زمان چرخه شست وشو را 30 دقیقه بیشتر می نماید ولی باعث می گردد که جداشدن لکه ها از روی لباس ها با قدرت بیشتر و کیفیت بهتری انجام گردد. این قابلیت کاربردی ماشین های لباسشویی سامسونگ، فرآیند شست وشو را به شکلی پیش می برد که هیچ نگرانی برای باقی ماندن لکه های عمیق بر روی لباس ها باقی نماند.

ما در تکنولوژی در پی تجربه کاربری راحت تر و آسایش هستیم تا به یاری آن به کیفیت بهتر زندگی دست پیدا کنیم. کثیفی لباس ها، یکی از مسائل اجتناب ناپذیری است که در همه زمان ها و به خصوص در هنگام کارهای سخت، یا آب و هوای متغیر، ما را رنج می دهد. دو فناوری منحصر به فرد Eco Bubble و Bubble Soak لباسشویی سامسونگ، علاوه بر کاهش مصرف انرژی، کیفیت فرآیند تمیز شدن لباس ها را به حد معناداری افزایش داده است.

منبع: فوت و فن
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2330

به "آشنایی با دو قابلیت Eco Bubble و Bubble Soak ماشین های لباسشویی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دو قابلیت Eco Bubble و Bubble Soak ماشین های لباسشویی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید