آمادگی نگران کننده تیم زیدان برای فصل جدید

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان نتوانسته شرایط تیم فوتبال رئال مادرید برای آغاز رقابت های لالیگا را مناسب کند و این موضوع باعث شده تا به فاصله کمی مانده به آغاز لیگ، نگرانی هایی در سانتیاگوبرنابئو وجود داشته باشد.

آمادگی نگران کننده تیم زیدان برای فصل جدید

زیدان توانسته با رئال موفقیت های زیادی کسب کند و همین موضوع باعث شده تا به او اعتماد داشته باشند، اما حالا بعضی نسبت به او بی اعتماد شدند. بعضی بازیکنان مانند واران، کارواخال، مارسلو، ایسکو و کروس که قبلا بازیکنان کلیدی تیم بودند، حالا اعتماد به نفس پایینی دارند و همین موضوع تبدیل به اولین نگرانی در تیم زیدان شده است. البته که خود سرمربی فرانسوی همواره امیدوار است و دید مثبتی دارد.

از طرفی سران باشگاه معتقدند این بهترین رئالی نیست که می توانست برای فصل آماده گردد و جا برای پیشرفت در این تیم زیاد است. این طور که به نظر می رسد ایده بازی کردن با 3 بازیکن در خط دفاعی کارساز نبوده و زیدان هم ایده جایگزینی برای آن ندارد. از طرفی این سیستم سیستمی نیست که بتوان به بهترین شکل از ادن هازارد در آن بازی گرفت.

به هر حال تنها زمان تعیین می نماید که زیدان می تواند این تیم را دوباره به اوج بازگرداند یا نه، اما اعتمادی که قبلا به او وجود داشته از بین رفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 338

به "آمادگی نگران کننده تیم زیدان برای فصل جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی نگران کننده تیم زیدان برای فصل جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید