آمادگی چین برای دفاع از نتایج جنگ جهانی دوم

به گزارش علی آباد جدید، رئیس جمهوری چین در پیامی به همتای روس خود به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد سرانجام جنگ جهانی دوم تاکید نموده که چین آماده دفاع از نتایج جنگ جهانی دوم است.

آمادگی چین برای دفاع از نتایج جنگ جهانی دوم

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری شینهوا گزارش داد، شی جینپینگ در پیامی به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد سرانجام جنگ تاکید کره که چین آماده دفاع از نتایح جنگ جهانی دوم است.

رئیس جمهوری چین آمادگی خود را برای همکاری با همتای روس خود برای متحد کردن نیروها جهت دفاع قاطعانه از دستاوردهای پیروزی در جنگ جهانی دوم و همچنان بر عدالت بین المللی ابراز داشت.

اول سپتامبر، ولادیمیر پوتین گفت که شکی وجود ندارد که چه کسی در جنگ عظیم میهنی متجاوز بود و چه کسی نیروهای نازی را شکست داد. پوتین آزادسازی کشورهای اروپای شرقی و مرکزی را شایستگی عظیم ارتش سرخ خواند.

در تاریخ 2 سپمتبر 1945، نمایندگان ژاپن روی کشتی هواپیمابر آمریکا یو اس اس میسوری سند تسلیم ژاپن را امضا کردند تا خصومت های جنگ جهانی دوم را به سرانجام رسانند که شش سال به طول انجامید و حداقل 55 میلیون کشته برجای گذاشت.

این سند توسط آمریکا، چین، بریتانیا، اتحاد جماهیر شوروی، استرالیا، کانادا، فرانسه، هالند و نیوزیلند امضا شده است.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1302

به "آمادگی چین برای دفاع از نتایج جنگ جهانی دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی چین برای دفاع از نتایج جنگ جهانی دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید