آمازون از Astro دیدنی و بامزه رونمایی کرد

به گزارش علی آباد جدید، شایعات درست از آب درآمدند و آمازون از ربات مجهز به دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد. این ربات آمازون که Astro نام دارد، با قیمت اولیه 1000 دلار روانه بازار می گردد، اما با عرضه گسترده قیمتش به 1500 دلار افزایش می یابد. Astro در حقیقت یک نمایشگر مجهز به الکسا است که می تواند در خانه کاربران حرکت کند و مراقب اطرافش باشد.

آمازون از Astro دیدنی و بامزه رونمایی کرد

به گزارش دیجیاتو، این ربات آمازون به یک دوربین پریسکوپی مجهز شده که میدان دید آن را توسعه می دهد و می تواند با استفاده از آن، مواردی مانند اجاق گاز و حیوانات خانگی خوابیده را آنالیز کند. با سرویس اشتراکی Protect Pro رینگ، Astro می تواند زمانی که کاربر در خانه حضور ندارد، گشت بزند و حواسش به موارد مختلفی باشد.

آمازون Astro می تواند صدای سیستم هشدار آتش سوزی، سیستم تشخیص کربن مونوکسید یا صدای شکستن شیشه را تشخیص دهد. این ربات اگر موردی نامعمولی را تشخیص دهد، به کاربر نوتیفیکیشن می فرستد و البته می توان به وسیله حساب رینگ، مواردی را که ضبط می نماید، ذخیره کرد.

همانطور که می توان حدس زد، می توان از دستورات صوتی مورد پشتیبانی الکسا برای این ربات استفاده کرد. این موضوع به معنای آن است که امکان استفاده از قابلیت نو Alexa Together آمازون هم وجود دارد و در مواقع اضطراری اعضای خانواده می توانند با شما تماس بگیرند. اگر جزو افرادی هستید که در هنگام تماس ها در اطراف خانه راه می روید، Astro می تواند شما را همراهی کند.

این ربات از دوربین بهره می برد، اما بسیاری از کاربران نمی خواهند یک چشم همواره دنبالشان باشند، بنابراین آمازون چگونه می خواهد دل چنین افرادی را بدست بیاورد؟ این کمپانی امکان قرار دادن Astro در حالت مزاحم نشوید را فراهم می نماید که حرکت آن در طول روز و شب را محدود می نماید. علاوه بر این، می توانید برای آن محدودیت درنظر بگیرید تا این ربات نتواند وارد اتاق ها یا نواحی خاص گردد.

Astro یکی از پروژه هایی است که آمازون سال هاست روی آن کار می نماید و حالا تصمیم گرفته آن را به نمایش بگذارد. با این وجود، به نظر می رسد این شرکت درباره آینده چنین محصولی اطمینان خاطر ندارد.

آمازون از اواخر امسال میلادی این ربات را بطور محدود و با قیمت اولیه 999.99 دلار روانه بازار می نماید، اما در زمان عرضه گسترده قیمتش به 1499.99 دلار می رسد. با خرید ربات آمازون Astro، این کمپانی امکان دسترسی رایگان به سرویس Ring Protect Pro به مدت 6 ماه را فراهم می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1923

به "آمازون از Astro دیدنی و بامزه رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون از Astro دیدنی و بامزه رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید