رونیکس و درخشش در نمایشگاه

به گزارش علی آباد جدید، رونیکس، آخرین ابزاری که می خرید. این جمله را به وفور در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای شهری دیده و شنیده اید، اما این بار رونیکس شرایط را به گونه ای فراهم نموده تا مخاطبان، خودشان هم این موضوع را به راحتی درک نمایند.

رونیکس و درخشش در نمایشگاه

مجموعه رونیکس که در سراسر کشور دارای نمایندگی خدمات پس از فروش و قطعات است، امروز 12 مرداد، فعالیت خود را در بیست وسومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع کرد.

این نمایشگاه با هدف ایجاد ارتباط بین اصناف و صنایع مرتبط با ساختمان، تامین نیازمندی های مشتریان، رونق بخشی به صنعت ساختمان و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی های صنعت ساختمان به مدت چهار روز از 12 تا 15 مرداد، از ساعت 8 تا 16 در سالن 40 برگزار می گردد.

رونیکس به علت داشتن 2 هزار و 500 محصول توانسته در یک سالن بزرگ محصولات خودش را با کیفیت بالا به نمایش در بیاورد.

رونیکس دارای ده بخش مختلف است؛ یک غرفه مخصوص انوع دریل است. غرفه بعدی دسته بندی کاملی از فرز برای برش سنگ، آهن و فلز است. غرفه سوم به محصولات تخریب و بتن کنی تعلق دارد. غرفه چهارم هم برای انواع محصولات شارژی از قبیل دریل و پیچ گوشتی شارژی و... است.

غرفه پنجم تکمیلی ترین محصولات و ابزارآلات نجاری را در خود جای داده که برای تجهیز کردن یک کارگاه بزرگ و مجهز کافیست.

غرفه ششم و هفتم هم دو غرفه دیگر این سالن است که به محصولاتی از قبیل جعبه ابزار، سنگ فرز و پیچ اختصاص دارد.

سه غرفه پایانی هم مربوط به ابزار دیگر ساختمانی و صنعتی است.

برای شرح جامع تر باید گفت که رونیکس در زمینه فراوری ابزارآلات شارژی، ابزارآلات برقی، ابزارآلات بادی فعالیت دارد.

هنرمند دوست داشتنی

در میانه روز، میلاد کی مرام، بازیگر سینما و تئاتر و یکی از چهره های مطرح و سرشناس عرصه هنر نیز در سالن 40 که متعلق به رونیکس است، حضور پیدا کرد و از تمام غرفه ها بازدید کرد و در نهایت به صحبت با رضا رامخو نشست.

یک خدمت تازه از رونیکس

معمولا شرکت ها برای خرید محصولات، به وسیله بازار نیازشان را تامین نمایند. اما شرکت رونیکس فروش سازمانی B2B را هم فراهم نموده تا سازمان ها با صرف کمترین زمان و انرژی، کامل ترین و با کیفیت ترین تجهیزات خود را فراهم نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2376

به "رونیکس و درخشش در نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونیکس و درخشش در نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید