اسامی بازیکنان تیم فوتبال و والیبال دانشجویان اعلام شد

به گزارش علی آباد جدید، به گزارش خبرنگاران، بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد از هفته آینده در کشور کره جنوبی شروع می گردد. بر این اساس اسامی ورزشکاران تیم ملی والیبال دانشجویان ایران به این توضیح است: سعید شیرود قربانی، فرهاد پیروت، علی اصغر رزم فر، مصطفی شریفات، علیرضا مباشری دمنه، علیرضا نصر اصفهانی، رسول نجفی، حمیدرضا سوسن آبادی، پوریا فیاضی، جواد حسین آبادی، محمدرضا موذن و محمد فلاح.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال و والیبال دانشجویان اعلام شد

پیمان اکبری سرمربی این تیم است و سعید رضایی به عنوان یاری مربی، مهرداد مهرانپور به عنوان آنالیزور، مهدی مقدم منش به عنوان سرپرست و محمود افشاردوست هم به عنوان مدیر در تیم دانشجویان کار می نمایند.

تیم والیبال دانشجویان کشورمان در گروه B این رقابت ها در کنار تیم های روسیه (قهرمان دوره قبل)، کانادا ، تایلند وسوئیس واقع شده است. البته تایلند از حضور در این بازیها انصراف داده و مسابقات این گروه احتمالا با یک تیم کمتر برگزار می گردد.

همچنین اسامی نهایی تیم فوتبال دانشجویان هم به این توضیح است: محمد کرمی باصری، علیرضا عسگری، علی احمدی، فرزین گروسیان، محمدحسین داوودی، هادی رمضانیان، هادی احمدی، خلیل هلالی، عباس سبحانی، علی ظهیری، سامان آقازمانی، وحید نصرتی، محمدحسین پورآقاملکی، صادق صالحی (رزرو)، علیرضا حیدری، تعیین میرابی، محمد ناصری، محمد اوسانی، کیانوش شجیع و سید علی فاطمی.

فرشاد کرمی راهنمایی تیم فوتبال دانشجویان را بر عهده دارد و علی اصغر قلاب دوز و شهرام حسنی هم یاری های وی هستند. تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان در گروه C با تیم های ژاپن ، مالزی و برزیل همگروه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 512

به "اسامی بازیکنان تیم فوتبال و والیبال دانشجویان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی بازیکنان تیم فوتبال و والیبال دانشجویان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید