اعلام ساعت فعالیت مراکز اهدای خون مرکز در عید نوروز

به گزارش علی آباد جدید، مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت که مراکز اهدای خون این استان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر اساس زمان بندی تازه فعال خواهند بود.

اعلام ساعت فعالیت مراکز اهدای خون مرکز در عید نوروز

به گزارش ایسنا، دکتر سید منتظر شُبّر با تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت با ماه مهمانی خدا، گفت: امیدواریم در کنار رسوم و آداب ایرانی اسلامی که در این ایام مورد توجه مردم قرار می گیرد، مسئله اهدای خون و نجات جان بیماران نیز در این آغاز سال نو و فرخندگی ایام، در برنامه ریزی مرکز نشینان نوعدوست و مهربان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مرکز اهدای خون وصال شیرازی در روز 29 اسفند و بعلاوه در روز های اول و دوم فروردین 1402، از ساعت 8 صبح تا 20:30 در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهد بود و از روز پنجشنبه سوم فروردین همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تا انتها تعطیلات نوروزی، از ساعت 10 صبح تا 24 فعال است.

شُبّر ادامه داد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز های 29 اسفند و بعلاوه اول و دوم فروردین 1402 از ساعت 9 صبح تا 17، آماده پذیرش مراجعین برای انجام این کار انسان محبت آمیز خواهند بود و از روز سوم فروردین تا شنبه 12 فروردین 1402 نیز، این سه مرکز از ساعت 10 صبح تا 24 در خدمت مردم برای اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران اظهار کرد: دو مرکز اهدای خون ورامین و شهریار نیز از روز شنبه پنجم فروردین تا پنجشنبه دهم فروردین 1402 از ساعت 10 تا 17، آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی انتقال خون استان تهران، وی گفت: احتیاج مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی، یک احتیاج روزانه و مستمر است و از مردم شریف تهران درخواست می کنم در کنار روز های شیرین نوروز، به فکر نجات جان بیماران احتیاجمند به خون باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2321

به "اعلام ساعت فعالیت مراکز اهدای خون مرکز در عید نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ساعت فعالیت مراکز اهدای خون مرکز در عید نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید