افشای مشخصات و قیمت گوشی مالی ویوو T1

به گزارش علی آباد جدید، قیمت احتمالی و پردازنده گوشی ویوو تی یک معین است و بر اساس آن این گوشی احتمالا رقیب سرسختی برای گوشی های Realme 9 Pro 5G و Redmi Note 11 Pro 5G خواهد بود.

افشای مشخصات و قیمت گوشی مالی ویوو T1

به گزارش خبرنگاران، شرکت ویوو گوشی های هوشمند Vivo T1 و T1xl را در نوامبر 2021 در چین معرفی کرد. اکنون، مدل T1 روانه بازار های هند شده است. اطلاعات نو نشان می دهد که به احتمال فراوان نسخه ای از گوشی T1 که قرار است در بازار هند عرضه گردد با نسخه چینی آن متفاوت باشد.

نسخه Vivo T1 که در بازار چین عرضه شد از تراشه Snapdragon 778G استفاده نموده است. اما طبق گزارش وبسایت India Today Tech، نسخه هندی گوشی T1 به تراشه Snapdragon 695 مجهز خواهد شد. تیزر رسمی این گوشی بعلاوه نشان می دهد که طراحی پنل پشتی این دستگاه با نسخه چینی متفاوت خواهد بود. بعلاوه گوشی ویوو تی یک احتمالاً با مشخصات بهینه سازی شده راهی بازار هند خواهد شد.

همان طور که می دانیم، گوشی های ویوو سری T جایگزین سری Y موجود شده است. شرکت Vivo در بازار رسمی هند حضور پررنگی دارد و هدف این شرکت از فراوری گوشی های سری T، رقابت با برند هایی مانند شیائومی است که بر بازار آنلاین تسلط دارند. شرکت ویوو بعلاوه چند سری دیگر از گوشی های خود را در خط فراوری دارد، از جمله سری X ویوو که به ارائه دستگاه های پرچمدار ادامه خواهد داد. در نقطه مقابل سری V قرار گرفته است که شامل مدل های میان رده خواهد بود.

در این گزارش نو بعلاوه اشاره شده است که گوشی هوشمند ویوو T1 قیمتی کمتر از 20000 روپیه (تقریبا معادل 268 دلار آمریکا) خواهد داشت. گوشی Realme 9 Pro 5G که اواخر ماه فوریه در هند رونمایی می گردد نیز به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز می گردد. این دستگاه احتمالاً به قیمت 17999 روپیه (تقریبا معادل 242 دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید. بعلاوه انتظار می رود شرکت شیائومی گوشی Redmi Note 11 Pro 5G، که آن هم مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 است را در اواخر فوریه یا نهایتا در ماه مارس در بازار هند عرضه کند. از این رو، به نظر می رسد که گوشی Vivo T1 در رقابت شدیدی با گوشی های Realme 9 Pro 5G و Redmi Note 11 Pro 5G خواهد بود.

در حال حاضر وب سایت های Vivo India و Flipkart چند پیج به گوشی Vivo T1 اختصاص داده اند. مطمئناً در چند روز آینده این پیج ها بعضی از مشخصات کلیدی گوشی را پیش از عرضه، تایید خواهند کرد. چنان که پیشتر اعلام شده بود گوشی Vivo T1 در 9 فوریه (20 بهمن) در بازار هند عرضه می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2113

به "افشای مشخصات و قیمت گوشی مالی ویوو T1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات و قیمت گوشی مالی ویوو T1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید