اقتباس تلویزیونی از رمان همسر مسافر زمان با بازی رز لزلی و تئو جیمز

به گزارش علی آباد جدید، همسر مسافر زمان با بازی رز لزلی و تئو جیمز The Time Travelers Wife به صورت یک سریال تلویزیونی اقتباس شده و از شبکه Sky Atlantic پخش خواهد شد.

اقتباس تلویزیونی از رمان همسر مسافر زمان با بازی رز لزلی و تئو جیمز

کتاب پرفروش آدری نیفنگر در سال 2003 قبلاً به صورت یک فیلم در سال 2009 اقتباس شده بود، با این حال این مجموعه تلویزیونی پیچیدگی های داستان را با جزئیات بیشتری آنالیز می نماید.

پخش مجموعه هشت قسمتی نو که به وسیله استیون موفات، تهیه نماینده سریال Doctor Who آغاز شده است.

اگر از هواداران Game of Thrones هستید، باید بدانید که که رز لزلی با ایفای نقش شخصیتی که با یک رابطه عاشقانه پیچیده دست و پنجه نرم می نماید غریبه نیست. در تازه ترین نقش خود، او در نقش کلر آبشایر، این بازیگر اسکاتلندی چالش نامفهوم ناپدید شدن همسرش -هنری دی تامبل- را در زمان های غیرقابل پیش بینی به علت یک شرایط ژنتیکی که او را مجبور به سفر غیرقابل شرح در زمان می نماید، آنالیز می نماید.

هواداران کتاب آدری نیفنگر در سال 2003 و فیلم سال 2009 با بازی ریچل مک آدامز و اریک بانا می دانستند که همسر مسافر زمان شایسته روایت دقیق تری است و ایده گرانبها بودن زمان، قابل تعویض و غیرقابل پیش بینی بودن آن، روایتی چند لایه و ظریف در دل یک داستان عاشقانه می توان ارائه داد.

داستان ازدواج پیچیده سریال، تمام پیچیدگی های روابط داستان را با جزئیات بیشتر تعریف می نماید.

نقش همسر رز در سریال، هنری دی تامبل، به وسیله تئو جیمز، ستاره Divergent بازی می گردد و در اولین تریلر منتشر شده، شیمی روی صفحه بازی آن ها از همان ابتدا تعیین و مناسب است. علاوه بر لزلی و جیمز، در سریال The Time Travelers Wife دسمین بورخس در نقش گومز برترین دوست رز (که اتفاقاً عاشق او نیز بوده) و ناتاشا لوپز در نقش Charisse، نزدیکترین معتمد کلر و یار قبلی گومز، ایفای نقش می نمایند.

اینکه چگونه رز و هنری داستان خود را به وسیله اعتراف نماینده های جلوی دوربین روایت می نمایند، چیزی که بیشتر محتمل است در یک مستند معمول باشد، بر واقع گرایانه تر کردن سریال می افزاید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2177

به "اقتباس تلویزیونی از رمان همسر مسافر زمان با بازی رز لزلی و تئو جیمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتباس تلویزیونی از رمان همسر مسافر زمان با بازی رز لزلی و تئو جیمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید