امکانات و تجهیزات لازم برای سفرهای نوروزی فراهم گردد

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران/لرستان سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای سفرهای نوروزی فراهم گردد.

امکانات و تجهیزات لازم برای سفرهای نوروزی فراهم گردد

مجید منعمی در ستاد خدمات سفر نوروزی بروجرد که امروز دوم اسفندماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید، اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت در بحث جمعیت اساس حفظ جمعیت و افزایش آن است هدف استراتژیک نظام این است بنابراین هر تصمیمی که گرفته می گردد در جهت حفظ عموم مردم ایران است.

وی توضیح داد: با توجه به دستورالعملی که ستاد کرونا ابلاغ خواهد نمود ستاد سفر شهرستان نیز ملزم به رعایت مصوبات آن است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: ستاد سفرهای نوروزی تا به امروز چیزی مبنی بر برگزاری نشدن سفر و محدودیت اعلام نکرده است و باید آمادگی لازم برای سفرهای نوروزی را داشته باشیم.

منعمی افزود: دستگاه ها تصمیمات لازم را بگیرند و زیرساخت های سفرهای نوروزی را فراهم نمایند و اردوهای راهیان نور با همکاری و هماهنگی آموزش وپرورش شهرستان انجام می گردد.

وی بیان نمود: رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرهای نوروزی در ورودی ها و سطح شهر به وسیله بنر و تراکت نصب گردد و مردم را برای دریافت واکسن تشویق نمایند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: کمیته های ستاد سفر نوروزی جلسات متداول داشته باشند و وظایف کمیته ها معین گردد و صورت جلسات هم به رؤیت برسد.

منعمی بیان کرد: تا زمانی که کار انجام گردد ولی نظارت نباشد ممکن است کار به آن نتیجه مطلوب نرسد بنابراین گروه های نظارتی وظایف خود را انجام و گزارشات مستمر بدهند.

وی اظهار کرد: بخشداران اقدامات لازم را برای اسکان مسافران نوروزی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این روستاها انجام دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد توضیح داد: امکانات و تجهیزات خدمات رصد شوند تا در زمان لازم از آن ها استفاده گردد و کشیک اصناف، به صورت مکتوب اعلام گردد تا در صورت احتیاج به آن ها مراجعه گردد.

منعمی گفت: شهرداری در ایام نوروز برساخت و سازها نظارت داشته باشد تا از ساخت وساز غیرمجاز جلوگیری گردد.

وی افزود: نظارت بر قیمت ها به وسیله اصناف صورت گیرد چون قیمت گذاری اجناس در رضایت مندی مسافرها تأثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2112

به "امکانات و تجهیزات لازم برای سفرهای نوروزی فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات و تجهیزات لازم برای سفرهای نوروزی فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید