اپل می خواهد فراوری آیفون 13 را به طور چشمگیری افزایش دهد

به گزارش علی آباد جدید، تقریبا دو ماه دیگر گوشی های سری آیفون 13 معرفی خواهند شد و حالا اپل از تامین کنندگان خود خواسته که فراوری این گوشی ها را با طور قابل توجهی افزایش دهند. طبق گزارش بلومبرگ، اپل انتظار دارد تا خاتمه سال 2021 حدود 90 میلیون واحد آیفون 13 فراوری گردد. این در حالی است که اپل معمولا برای این محدوده زمانی حدود 75 میلیون واحد آیفون سفارش می دهد ولی سال جاری میخواهد فراوری این گوشی ها را حدود 20 درصد بیشتر کند.

اپل می خواهد فراوری آیفون 13 را به طور چشمگیری افزایش دهد

به گفته منابع مطلع، ظاهرا اپل بر این باور است که با پیشرفت واکسیناسیون کووید 19 در سرتاسر دنیا، فروش نسل تازه آیفون بیشتر از گذشته خواهد بود. بعلاوه این گوشی ها دومین نسل آیفون هستند که از اینترنت 5G پشتیبانی می نمایند که همین موضوع ممکن است افراد بیشتری را به سمت ارتقای آیفون های خود سوق دهد.

خبرگزاری بلومبرگ طی ماه های گذشته ویژگی های مختلفی از این گوشی ها را فاش نموده و حالا در این گزارش بار دیگر این مشخصه ها را تایید نموده است. به اسم سری آیفون 13 مانند نسل قبلی از 4 مدل تشکیل شده و مانند آن ها بار دیگر با نمایشگرهای بین 5.4 تا 6.7 اینچ سروکار خواهیم داشت. بعلاوه در بین این گوشی ها 2 مدل مقرون به صرفه تر و دو مدل گران تر با پسوند پرو قرار گرفته است.

در این گزارش بهره گیری حداقل یکی از مدل ها از نمایشگر LTPO دوباره تایید شده که برای یادآوری باید بگوییم که چنین نمایشگرهایی قادر به ارائه رفرش ریت متغیر هستند. بعلاوه گفته می گردد مدل های پرو آیفون 13 برای اولین بار در بین این گوشی ها، همراه با نمایشگر 120 هرتز راهی بازار خواهند شد. ضمناً اپل با کوچک تر کردن دوربین TrueDepth میخواهد میزان بریدگی نمایشگر این گوشی ها را کاهش دهد.

سری آیفون 13 از دوربین زوم بهتر و امکانات بیشتر برای فیلمبرداری بهره می برند. بلومبرگ مدعی شده که اپل در حال آزمایش آیفون های فاقد بریدگی نمایشگر و مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که البته این مشخصه ها در سال 2021 راهی آیفون ها نخواهند شد.

منبع: Digital Trends

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1835

به "اپل می خواهد فراوری آیفون 13 را به طور چشمگیری افزایش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل می خواهد فراوری آیفون 13 را به طور چشمگیری افزایش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید