ظاهر آیفون 15 پرو تازه چه شکلی خواهد بود؟

به گزارش علی آباد جدید، تا به امروز شنیده های بسیاری در مورد ویژگی های آیفون 15 پرو به گوش رسیده که یکی از رایج ترینشان درباره ظاهر خیره کننده آن است.

ظاهر آیفون 15 پرو تازه چه شکلی خواهد بود؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نظر می رسد که سری آیفون 15 پاییز سال جاری یا حداقل مدل های پرو در این محدوده، با کاهش حاشیه های باریک بی سابقه، جلوه تمام صفحه گوشی ها را ارتقاء دهند.

این بر اساس گزارش تازه سایت معتبر Ice Universe آیفون 15 پرو باریک ترین قاب را در بین هر گوشی هوشمندی خواهد داشت.

اما این ها میزان های نسبی حاشیه های آیفون 14 پرو و دو قاب شیشه ای را نشان می دهند که ادعا می گردد آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس هستند. لبه سیاه که قاب آن است، تنها بخش هایی است که لمسی نیست، در واقع بسیار باریک است. به گفته Ice Universe قاب های تازه فقط 1.55 میلی متر عرض دارند، در مقایسه با ضخامت 2.1 میلی متری آیفون 14 پرو.

گوشی های تمام صفحه اپل از زمان عرضه آیفون X در سال 2017، همواره حاشیه های باریکی داشته اند، حتی آن هایی که دارای نمایشگر LCD مانند آیفون XR و آیفون 11 هستند.

اما هرچه قاب نازک تر باشد، تصویر مجذوب کننده تر است و نه فقط به علت میزان گیری 1.55 میلی متری. یکی از دلایلی که آیفون های Face ID اپل از سال 2017 عالی به نظر می رسند این است که قاب آن در تمام طول مسیر یکنواخت است.

سایر گوشی های هوشمند تا به امروز اغلب دارای یک قاب بزرگ تر در لبه پایینی هستند، زیرا درایور های نمایشگر در این قسمت قرار دارند. تکنیک اپل این است که یک صفحه نمایش OLED منعطف را به دور خود خم می نماید تا درایور ها از دید خارج شوند.

بنابراین، با آیفون 15 پرو و حاشیه های بسیار نازک آن، آیا جایی برای نگه داشتن گوشی بدون برس زدن روی صفحه نمایش لمسی وجود خواهد داشت؟ اپل به این فکر نموده است، اما این یک معمای جالب است.

فراتر از آن، صفحه نمایش پیش بینی شده بسیار چشمگیر به نظر می رسد و قابل توجه است که جزیره پویا در جای خود به جای مانده است و به نظر می رسد همان میزان قبلی است. در حالی که پیکسل های اضافی ارائه شده به وسیله یک قاب نازک تر ممکن است زیاد نباشد، تفاوت در ظاهر به خصوص در مقایسه با تلفن های غیر اپل، می تواند تحول آفرین باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2329

به "ظاهر آیفون 15 پرو تازه چه شکلی خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر آیفون 15 پرو تازه چه شکلی خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید