آنچه که ایتالیایی ها واقعا ً در تعطیلات دوست دارند

به گزارش علی آباد جدید، به عنوان بخشی از مجموعه ما در مورد نحوه سفر با ملیت های دیگر، متخصص مهاجر ما، حقیقت را وقتی به دست ایتالیایی ها می آید، از داستان دور می کند.

آنچه که ایتالیایی ها واقعا ً در تعطیلات دوست دارند

کجا می روند؟

در تابستان، زندگی برای ایتالیایی ها دوگانه است. او نا معمولا ً از همدیگه میر سه سوال می کنن؟ یعنی تو ماه اوت یا کوهستان به ساحل می روی؟ یک جایگزین برای la - که ایتالیایی مانند یک نسخه پوشیده از چمن ساحل رفتار می کند - سفر به آب و هوای سرد است. نروژ شمالی در تابستان بالا یک ciao بزرگ است. پدیده عجیب دیگر مهاجرت زمستانی ایتالیایی ها است که در مناطق تفریحی تابستانی زندگی می کنند و به عنوان مثال ساکنین ساحل "آمالفی کوست " به تایلند و به ترتیب به تایلند فرار می کنند.

کاری که آن ها دوست دارند انجام دهند

ایتالیایی ها برای اکثر اوقات خود را در عادات تعطیلاتی خود به حساب می آورند. در لندن، آن ها کاخ باکینگهام، خیابان آکسفورد و تیت مدرن را انجام می دهند. در ساحل، آن ها deckchairs را اجاره می کنند و تقریبا ً همیشه یک ناهار مناسب را در جایی دارند ( پیک نیک بیشتر در کوه ها رایج است، اما حتی آن ها هم دوست دارند بنشینند و اتاق غذاخوری کل خانواده بر روی میزه ای سه پایه ایجاد شود ). بازدید موزه در فهرست جاذبه های شهر بسیار بالا است، با این حال گاهی اوقات اینها به اندازه لذت بخش هستند - میراثی که شاید به خاطر این است که در اطراف گالری Borghese در سفره ای آموزشی رژه می رفتند. چیزی که آن ها هرگز انجام نمی دهند یک دوره پخت وپز است. مثل یک بریتانیایی که در صف صف ایستاده باشد.

چه رفتاری دارند !

آن ها خیلی پیشرفت نمی کنند - برنامه ریزان، یا risers اولیه. برنامه های برنامه اغلب در یک اسپرسو در روز به روز، بر سر یک اسپرسو ساخته شده در the آلومینیوم stovetop ایجاد می شوند که هر فرد ایتالیایی احترام به خود را همراه با parmesan در چمدان خود جمع خواهد کرد. حیوانات اجتماعی، آن ها تمایل دارند که به صورت گروهی حرکت کنند و هر جا که می روند با افراد محلی تعامل داشته باشند، در حالی که به زبان انگلیسی دست و پا می زنند، در حالی که کاملا ً خود را ترک می کنند ( کمی از سندروم Arabia رنج می برند ). یک می نالم بزرگ آن ها همیشه غذا است. این همان چیزی نیست که مردم در خارج از آن چیزی بخورند که آن ها را سردرگم کند ؛ به همین دلیل است که آن ها روزی در روز بیرون از آن رنج می برند.

چه می پوشند؟

لباس های dressers هوشمند، ایتالیایی ها همیشه با لباس و یا فعالیت متناسب هستند. در کوه ها، باید آخرین تجهیزات کوهستان باشد. در ساحل، طراح مد. در خیابان بالا، لباس های شهری شیک - و در محیط های شهری، ایتالیایی ها هرگز آن پیراهن را از دست نمی دهند، هر چند که داغ می شود.

عادات غذا خوردن و نوشیدن

ایتالیایی ها در مقیاس لغزان مرگ خواران، آلمانی ها، انگلیسی ها و انگلیسی ها را به هم زدند، اما نمی توانند با اسپانیایی ها رقابت کنند. ساعت ناهار پیش فرض 1 تا 30 بعد از ظهر است و زمان ناهار پیش فرض هر جایی بین ساعت 7: 30 بعد از ظهر و 10 بعد از ظهر است. غذا تنها منبع سوخت و رسوم اجتماعی مهم نیست و آن ها همیشه سعی خواهند کرد تا دو وعده غذایی مناسب را در روز به دست آورند که یکی از آن ها حداقل شامل غذای واقعی باشد ( به عنوان مثال ایتالیایی ). آن ها تمایل دارند تا به جای جستجوی تمام وقت، الکل را همراه با غذا ببینند.

چطور با آن ها کنار بیایم؟

دشوار است که: ایتالیایی ها خیلی زود از خودشان مطمئن می شوند، اما آن ها بیشتر اجتماعی، کنجکاو، و اجتماعی هستند. رایج ترین اشتباه این است که فرض کنیم همه ایتالیایی ها با یکدیگر شناسایی می شوند. ممکن است کسی از Bolzano در شمال احساس نزدیکی به سالزبورگ داشته باشد تا به سیسیل. اما یک سیسیلی صبورانه توضیح می دهد که غرب Phoenician و شرق یونان از هم جدا شده اند. و غیره …

انتشار: 25 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 59

به "آنچه که ایتالیایی ها واقعا ً در تعطیلات دوست دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه که ایتالیایی ها واقعا ً در تعطیلات دوست دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید