باخ: هیچ تردیدی در برگزاری المپیک توکیو نیست

به گزارش علی آباد جدید، رئیس آلمانی کمیته بین المللی المپیک (IOC) گفت هیچ تردیدی درباره برگزاری المپیک 2020 در توکیو وجود ندارد.

باخ: هیچ تردیدی در برگزاری المپیک توکیو نیست

به گزارش خبرنگاران، توماس باخ گفت: خوشحالیم که اعلام کنیم از تمامی اقدام های کمیته سازماندهی المپیک 2020 در توکیو حمایت خواهیم کرد و هیچ تردیدی درباره برگزاری این رقابت ها در تابستان سال آیند میلادی وجود ندارد.

المپیک 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا با تصمیم مشترک دولت ژاپن و IOC یک سال به تعویق افتاد و سال آینده با همین عنوان برگزار خواهد شد.

رئیس IOC در ادامه گفت: دولت ژاپن با وجود کناره گیری شینزو آبه از سمت نخست وزیری این کشور از برنامه های کمیته بین المللی المپیک حمایت می کند. مهمترین موضوع هم اقدا م های حمایتی شهر توکیو برای برگزاری المپیک 2020 است. در ماه های آینده مذاکره های جدی درباره نحو مقابله با ویروس کرونا و اتخاذ اقدام های لازم صورت خواهد گرفت. ما روی برگزاری پیروز و ایمن المپیک در سال آینده تمرکز می کنیم.

توماس باخ در واکنش به پرسشی درباره حضور تماشاگران در المپیک توکیو گفت: ما روی سناریوهای مختلفی کار می کنیم. پیش از آغاز المپیک موضوع حضور تماشاگران را به رأی گیری خواهیم گذاشت. اکنون نمی توانم به این پرسش پاسخ دقیقی دهم، زیرا نمی دانم جهان فردا به چه شکلی خواهد بود. با این شرایط چگونه می خواهید بدانم که جهان پس از 320 روز چطور خواهد بود؟!

وی اضافه کرد: اقدام های ایمنی لازم در قبال ورزشکاران شرکت کننده در المپیک توکیو باید صادقانه باشد. ما همه در قبال سلامتی آنها، مردم، رقبا و دوستان مان مسئول هستیم. این موضوع نیازمند مصالحه و فداکاری همه است. اگر نیاز به قرنطینه باشد تا سلامتی رقبا حفظ شود باید این قرنطینه صورت پذیرد. این همان احساس مسئولیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1320

به "باخ: هیچ تردیدی در برگزاری المپیک توکیو نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخ: هیچ تردیدی در برگزاری المپیک توکیو نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید