بازسازی 85 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد نطنز

به گزارش علی آباد جدید، خبرنگاران: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: 85 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد نطنز توسط این کمیته بازسازی شد.

بازسازی 85 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد نطنز

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدرضا مومی اردستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در نطنز اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی دهه مبارک فجر، 2 واحد منزل مسکونی نوساز، تحویل 2 خانواده مددجوی نطنزی شد.

وی اضافه کرد: هرکدام از این واحدهای مسکونی 85 متر مربع زیربنا دارد که یکی از آن ها در نطنز و دیگری در شهر بادرود ساخته شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز پیرامون نحوه ساخت این منازل گفت: هرکدام از این واحدهای مسکونی مبلغی معادل 750 میلیون ریال هزینه در بر داشته که با مشارکت مددجویان و خیرین نطنزی ساخته شده است.

وی اعلام نمود: از بهمن ماه سال گذشته تا بهمن ماه سال جاری 85 مورد بازسازی منازل مددجویان را داشته ایم که هزینه ای معادل یک میلیارد و 200 میلیون ریال در بر داشته است.

مومی اردستانی پیرامون اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) توضیح داد: آنالیز و شناخت انواع محرومیت های مادی و معنوی نیازمندان و تامین نیازهای حمایتی، معیشتی، فرهنگی و ارتقای سطح زندگی آن ها، امکان و شناسایی افراد و خانواده های لازم به حمایت در شهر و روستا و عشایر بعضی از وظایف این نهاد است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 977

به "بازسازی 85 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد نطنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 85 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد نطنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید