باقری: تمرینات تیراندازی را در خانه انجام می دهم

به گزارش علی آباد جدید، عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ بادی گفت: حدود 4 ساعت در روز تمرین می کنم تا آمادگی بدنم برای مسابقات حفظ گردد.

باقری: تمرینات تیراندازی را در خانه انجام می دهم

جهت دریافت خدمات حیاط سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

حسین باقری عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ بادی در گفت و گو با ، اظهار کرد: تمرینات خود را زیر نظر الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ در خانه انجام می دهم. به وسیله فضای مجازی با سرمربی در ارتباط هستم و عملکرد خود را گزارش می دهم و طبق برنامه ریزی ورزش می کنم. دستگاه الکترونیکی برای تمرین در خانه دارم و با آن دستگاه تمرین می کنم.

باقری با اشاره به مدت زمان تمرینش در طول روز گفت: همان مدت زمان تمرینی را که در روز اردو بودم را در منزل در همان رنج زمان تمرین می کنم. حدود 4 ساعت در روز تمرین می کنم تا آمادگی بدنم برای مسابقات حفظ گردد.

او درباره تعویق زمان المپیک ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری درستی انجام شد، زیرا اگر غیر از این تصمیم گرفته می شد برای ورزشکاران سخت بود و سلامتی ورزشکاران مهم است.

عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ بادی با بیان اینکه مبتلا به ویروس کرونا نشده است ،گفت: خدا را شکر در سلامتی کامل به سر می برم. در خانه هستم و رفت و آمدی ندارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 869

به "باقری: تمرینات تیراندازی را در خانه انجام می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: تمرینات تیراندازی را در خانه انجام می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید