تور ارزان چین: قرنطینه مخفیانه یک میلیون نفر در چین

به گزارش علی آباد جدید، براساس اطلاعات منتشر شده، حدود 1.2 میلیون نفر در منطقه Xiongan چین اکنون تحت قرنطینه شدید هستند و محدودیت ها به صورت مخفیانه و بدون اطلاعیه ایجاد شده است.

تور ارزان چین: قرنطینه مخفیانه یک میلیون نفر در چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از دیلی میل، براساس اطلاعات منتشر شده، حدود 1.2 میلیون نفر در منطقه Xiongan، یک منطقه مالی تازه در 60 مایلی جنوب غربی پکن، اکنون تحت قرنطینه شدید هستند.

این محدودیت ها از روز سه شنبه، زمانی که پنج مورد کووید در همان نزدیکی شناسایی شد، آغاز شد؛ با آغاز بازی های المپیک زمستانی از هفته آینده، مقامات چینی کوشش نموده اند تا شیو دوباره کرونا را در چندین شهر بزرگ از جمله پکن ریشه کن نمایند.

چین به بیش از یک میلیون نفر در نزدیکی پکن دستور داده است که به علت تعداد معدودی از موارد ابتلا به ویروس کرونا، تنها یک هفته قبل از آغاز بازی های المپیک زمستانی در خانه های خود بمانند.

در حالی که قرنطینه های اخیر در چین به طور عمومی اعلام شد و به طور گسترده به وسیله رسانه های دولتی گزارش شد، به نظر می رسد محدودیت های این منطقه به صورت مخفیانه و بدون هیچ اطلاعیه ای اعمال شده است.

گفته می گردد که مقامات راه ها را مسدود نموده و به ساکنان گفته اند که به خانه های خود بازگردند. در راستای محدودیت های کرونایی ماه پیش نیز چین شهر 13 میلیون نفری شی آن را قرنطینه کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 2142

به "تور ارزان چین: قرنطینه مخفیانه یک میلیون نفر در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: قرنطینه مخفیانه یک میلیون نفر در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید