با وعده نمی گردد در فوتبال مدیریت کرد، چرا وزیر تجدید نظر نمی کند؟

به گزارش علی آباد جدید، گودرز حبیبی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال از وزیر ورزش سئوال دارم که چرا با این حجم از نارضایتی، تجدید نظری در مدیریت این باشگاه صورت نمی گیرد؟

با وعده نمی گردد در فوتبال مدیریت کرد، چرا وزیر تجدید نظر نمی کند؟

وی اضافه نمود: وقتی نه طرفداران از مدیریت باشگاه رضایت دارند، نه پیشکسوتان، نه کادر فنی و نه بازیکنان، پس چه کسی از عملکرد کادر مدیریتی راضی است که در آن تجدید نظر نمی گردد؟

پیشکسوت آبی پوشان گفت: خوشبختانه تیم خوب بازی می نماید و نتایج خوبی می گیرد که ماحصل زحمات کادر فنی و بازیکنان است و من امیدوارم این نتایج خوب باعث پوشش ضعف در ساختار مدیریتی باشگاه نگردد.

حبیبی تاکید نمود: در این باشگاه بیان مسائلی دور از حقیقت و واقعیت به بازیکن، مربی، طرفدار و پیشکسوت یک رویه شده و همانطور که کاپیتان تیم وریا غفوری هم اشاره نمود در این باشگاه فقط وعده داده می گردد. در حالی که در فوتبال نمی توان با وعده و وعید مدیریت کرد.

ملی پوش سابق کشورمان در مورد ملاقات ایران و عراق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر بیان داشت: این بازی به مراتب از بازی با بحرین سخت تر است، چون عراق تیمی با تجربه تر و قوی تر از بحرین است. تیم ایران در این بازی محکوم به پیروزی است چون نتیجه ای به جز پیروزی، کار ما را برای صعود از این مرحله به اما و اگر می کشد و ممکن است تبعات سنگینی برای فوتبال ایران داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 639

به "با وعده نمی گردد در فوتبال مدیریت کرد، چرا وزیر تجدید نظر نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وعده نمی گردد در فوتبال مدیریت کرد، چرا وزیر تجدید نظر نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید