بهترین مقاصد گردشگری آلمان در سال 2017

به گزارش علی آباد جدید، بیشتر مردم دنیا کشور آلمان را به اسم یک غول مالی در دنیا می شناسند، اما این کشور با دارا بودن مکان های بسیار زیبا مقصد بسیاری از گرشگران هم بوده است در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مقاصد گردشگری آلمان در سال 2017 بپردازیم، در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

بهترین مقاصد گردشگری آلمان در سال 2017

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

شورای ملی توریستی آلمان سالانه از بازدیدنمایندگان درخواست می کند تا طبق نظر شخصی خود بهترین منطقه ها این کشور را معرفی نمایند. بیش از 40000 نفر از 66 کشور مختلف در این نظرسنجی حضور داشتند. سال جاری اولین سالی بود که برلین (Berlin) برخلاف کلن (Cologne) و هامبورگ (Hamburg) جزو ده منطقه برتر آلمان قرار نگرفت؛ اما طبق معمول آمار مربوط به شهرهای جنوبی به مراتب بیشتر از شهرهای شاقتصادی بود. در ادامه به معرفی مکان هایی می پردازیم که در صدر این لیست جای گرفته اند.

درسدن

درسدن (Dresden) مرکز استان ساکسونی (Saxony) بوده و دارای گنجینه های هنری و معماری بسیاری است. کلیسای فرانکریش (Frauenkirche)، خانه اُپرای سِمپروپر (Semproprt)، موزه ها و کاخ های موجود در درسدن، همگی جزو آثار برجسته معماری این شهر به تعداد می آیند. علاوه بر این ها فیلم های بسیاری در کناره های رودخانه الب (Elbe) به نمایش گذاشته می گردد و هم زمان صدای خوش موسیقی دیکسی لند (نوعی سبک جاز) از کشتی های نزدیک ساحل به گوش می رسد.

پارک اروپا

پارک اروپا (Europa Park) یکی از شهربازی های کشور آلمان است که سالانه حدود 5000000 بازدیدنماینده دارد. این پارک شامل 13 ترن هوایی، سینمای چهاربعدی و صدها مجموعه سرگرم نماینده دیگر است که گروه های سنی مختلف را وادار به گردش و سرگرمی می کند. سوغات آلمان

کلیسای جامع کلن

کلیسای جامع کلن جزو میراث دنیای یونسکو بوده و روزانه پذیرای 20000 توریست است. استخوان های نگهداری شده در گنجه طلایی این کلیسا مربوط به سه پادشاه مقدس است که زمان تولد مسیح به ملاقات او در بیت لحم رفتند. برای همین بیش از هزار سال است که زائران بسیاری از سراسر اروپا به کلن سفر می نمایند.

قصر مانهایم

قصر باشکوه مانهایم (Mannheim) یکی از عظیم ترین مجموعه های باروک (نوعی سبک معماری) در کشور آلمان است که تنها نیم ساعت با فرانکفورت (Frankfort) فاصله دارد. این قصر که طی جنگ آسیب جدی دیده بود در سال 2007 (1386 ه.ش.) به دوران تجمل خود بازگشت و اکنون دارای بیش از 500 اتاق است که هرکدام با وسایل چوبی و پارچه های لوکس و گران قیمت تزئین شده اند.

دریاچه کنستانس

دریاچه کنستانس (Constance) (یا بودنزی به زبان آلمانی)، با وجود فاصله زیاد از شهرهای مونیخ (Munich) و اشتوتگارت (Stuttgart) (حدود 200 کیلومتر)؛ طبیعت بسیار بی نظیر و فوق العاده ای دارد. دهکده ها و شهرک های زیبایی مانند باغ مخفیانه ماینو (Mainau) و جزیره رهبانی رایشنو (Reichenau)، در نزدیکی دریاچه واقع شده اند که مقصد تابستانه بسیاری از توریستان هستند.

روتنبرگ اب در تاوبر

شهر روتنبرگ (Rothenburg) بین مونیخ و فرانکفورت نهاده شده و نسبت به دیگر شهرهای آلمان، برج، چشمه و قلعه های تاریخی بیشتری دارد و به همین دلیل توریستان عکس های زیادی را از گوشه و کنار این شهر، در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام و فیس بوک به اشتراک می گذارند.

نوی شوان اشتاین

قصر کلاسیک نوی شوان اشتاین (Neuschwanstein) به دستور لودویگ دوم (Ludwig II)، پادشاه بایرن بنا شد و هزینه ساخت آن تقریباً خزانه وی را خالی کرد (مبلغی معادل 138 میلیارد تومان کنونی)؛ اما امروزه این قصر پربیننده ترین مکان موجود در آلمان است که از نظر اقتصادی سود بسیار زیادی را برای مردم این کشور دارد.

هایدلبرگ

شهر باستانی و دانشگاهی هایدلبرگ (Heidelberg) زادگاه مکتب رمانتیسم در آلمان به تعداد می آید. قلعه ای مخروبه در وسط شهر و دیوارهای فروریخته، حس معماری نئوگوتیک را در افراد بیدار می کند. در گذشته نویسندگان، شاعران، نقاشان و فیلسوفان بسیاری در هایدلبرگ قدم نهاده و آثار ماندگاری را خلق نموده اند. مارک تواین (Mark Twain) هم تحت تأثیر فضای این شهر نهاده شد و کتاب ماجراهای هاکلبری فین را در اینجا به سرانجام رسانید.

صومعه اولم

صومعه اولم (Ulm) بلندترین کلیسای دنیا است که به آن لقب انگشت خدا را داده اند. مناره این کلیسا به تنهایی 162 متر ارتفاع دارد.

سرزمین مینیاتوری

سرزمین مینیاتوری هامبورگ (Hambyrg) دارای تقریباً 11 کیلومتر خط راه آهن است و نسخه کوچکی از کوه های آلپ، شبه جزایر اسکاندیناوی، آمریکا و اماکن دیدنی آلمان را به تصویر می کشد. ناگفته نماند ساخت جزئیات دقیق این مکان، حدود 40 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

برای خرید بلیت هواپیما به مقصد فنلاند به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 1869

به "بهترین مقاصد گردشگری آلمان در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد گردشگری آلمان در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید