برگزاری ویژه برنامه عصری با قصه در رشت

به گزارش علی آباد جدید، ویژه برنامه عصری با قصه در خانه میرزا کوچک خان جنگلی برگزار گردید.

برگزاری ویژه برنامه عصری با قصه در رشت

به گزارش خبرنگار از ، اسفندیار ضیایی، مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان گفت: در راستای برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، ویژه برنامه عصری با قصه با هدف انتقال ارزش ها و باور های اسلامی در خانه میرزا کوچک خان جنگلی برگزار گردید.

او با اشاره به اینکه زبان قصه، یکی از ابزار های مهم در انتقال فرهنگ به مردم به ویژه کودک و نوجوان است، اضافه کرد: در این ویژه برنامه سعی کردیم داستان های ایرانی - اسلامی و وقایع تاریخی و دینی را با زبان بچه هاه و در قالب قصه برای جامعه هدف روایت گردد.

مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان، با بیان اینکه در ویژه برنامه عصری با قصه 10 قصه روایت شده است، گفت: 4 کودک و نوجوان عضو کانون، 4 مربی کانون پرورش فکری و یک مادر بزرگ و یک آتش نشان راویان عصری با قصه بودند که داستان های ایرانی - اسلامی را بیان کردند.

اسفندیار ضیایی به برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی اشاره نمود و اضافه کرد:مرحله استانی این جشنواره مهرماه در هفته ملی کودک برگزارمی گردد و مرحله منطقه ای آن نیز آبان ماه به میزبانی استان گلستان است.

او توضیح داد: همچنین مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، به پاس حفظ سنت های اصیل و کهن ایران، شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aliabad-new.ir شناسه مطلب: 378

به "برگزاری ویژه برنامه عصری با قصه در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ویژه برنامه عصری با قصه در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید